Czasu nie szkoda!

Ten scrap zajął mi kilka nieprzerwanych godzin. Usiadłam i zaczęłam robić, a gdy skończyłam okazało się, że jest bardzo późno, jestem bardzo głodna, bardzo śpiąca i szalenie usatysfakcjonowana. Taki scrapowy "ciąg" dał mi ogromną dawkę radości i polepszył humor na cały następny tydzień. Polecam każdemu! :D


W pracy głównie pomogły mi papiery TheScrapCake My private happiness, ale również papier z kolekcji Mistables od PinkPaislee. Szukajcie ich w CraftHouse. Zajrzyjcie też na sklepowego bloga, aby przeczytać o innych elementach jakie wykorzystałam.

Na zdjęciach szczegółów widzicie bannerki do których użyłam elementów od PinkPaislee. Jestem w nich absolutnie zakochana. W pudełku jest ich cała masa i są w uroczym, romantycznym stylu. Poniżej widzicie też napis, którym są naklejki z zestawu CosmoCricket. Na sporym arkuszu w bardzo dobrej cenie jest mnóstwo inspirujących słów :)



Przygotowałam ten layout dla DT CreativeScrapper i szalenie inspirującej mapki #205:


Koniecznie zajrzyjcie na bloga CreativeScrappers, by obejrzeć prace pozostałych dziewczyn.

ps. przygotowałam blogowy banner. Jeśli Wam się podoba to oczywiście częstujcie się (po prawej stronie na pasku jest kod do pobrania):


A za pomoc i inspirację dziękuję Uli.

Comments

  1. Fantastyczny efekt "odlotu" scrapowego! Pozdrawiam:-)

    ReplyDelete
  2. przecudny i przebogaty scrap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karolina, Made by Aisia, CarmenAlice Dziękuję Wam dziewczyny kochane :***

      Delete
  3. ja bym te warstwy nakładała przez rok. pomijając oczywiście, że bym nie umiała :)

    po prostu mdleję, gdy widzę takie rzeczy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że byś umiała :))

      Delete
  4. Jacie czego tam nie ma xD ilość mnie przerosła, ale efekt jest niesamowity! ach kolorów moc, cudownie :D
    Hahah, ale to jest fantastyczne, że wena tak wciąga, że nic się nie liczy.
    Pięknie tworzysz, :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cudowne, absolutnie się zgadzam. Daje takie kopa, że ho ho :D Nie mogę się doczekać, aż poskrapujemy razem. :*

      Delete
  5. wooooow, niesamowity skrap! wiosną pachnie od niego :)

    ReplyDelete
  6. niezwykły, a zdjęcie wygląda idealnie - jakbyś właśnie go robiła :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anniko, Viva, Karmeleiro Dziękuję dziewczyny :* Pachnie wiosną? To suuuper, bo ja w mieście to nie mam dostępów do takich zapachów :D

      Delete
  7. z każdym skrapem coraz bardziej mnie zadziwiasz! Jest genialny, czego tu nie ma!

    ReplyDelete
  8. Ale odlot!! Można to cudo podziwiać bez końca :D

    ReplyDelete
  9. no widać, że roboty sporo - ale jaki efekt :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Justt, Chimera, pocieszna Jesteście niesamowite. Wciąż tu do mnie zaglądacie i zawsze zostawicie miłe słowo - dziękuję Wam szalenie. To naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

      Delete
  10. How much can you put on a layout?? I love it, it's really great!!!

    ReplyDelete
  11. piękny, przebogaty scrap, a kolory niezwykle energetyczne :)

    ReplyDelete
  12. Awesome! Love all details!! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antje, Ana Castro Thank you girls :**

      Delete
  13. Wow! Ten scrap robi piorunujące wrażenie!

    ReplyDelete
  14. Piękny, a ileż tam elementów różnorakich i wszystko tak ślicznie do siebie pasuje. Super energetyczne LO :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Jeśli robi wrażenie i wszystko pasuje to jestem najszczęśliwsza na świecie :)

      Delete
  15. the colors are lovely and the details- amazing again!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are so sweet, thank you so much! :*

      Delete
  16. Ale cudny scrap! Te kolory ... <3
    Ah udało Ci się zrobić baner. Bo coś chyba namąciłam z kodem, wiec jeśli jakiś problem powstanie, to służę pomocą ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięku Ulu! :) Tak, udało mi się. Troszeczkę miałam problem, ale pomogły mi później bannery, które masz u siebie na blogu :) Dziękuję jeszcze raz :*

      Delete
  17. Jak Ty to robisz, że wszystkie warstwy trzymają się razem? Podejrzewam, że u mnie odpadło by tu i ówdzie co nieco...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts