Ekscytacja.

Jakiś czas temu w moje ręce wpadł wędrowny żurnal Martyny. Pełen jest niesamowitych wpisów dziewczyn, długo go przeglądałam i macałam, ale trudno było mi zacząć swoją stronę. Mijały dni, a żurnal wciąż czekał. Co mi dało kopa? 20 minut do przyjazdu mojej przyjaciółki i ekscytacja, którą przeżywałam z wielu powodów :) 20 minut okazało się wystarczające do faktury tła, a reszta już jakoś sama przyszła. Ekscytacja to ważne słowo, bo właśnie o emocjach miał opowiadać wpis. 


Na żywo mój wpis bardzo błyszczy, gdyż dosłownie "usypany" jest rozmaitymi brokatami. 
Użyłam wielu mediów, ale główną rolę zagrał metalowy motyl i Cosmo Cricket Tiny Types Storytime, w których absolutnie się zakochałam. Tło wykleiłam papierem z kolekcji 7DotsStudio All I ever - Peaceful place.

{edit} Zapomniałam dodać, że tą stroną postanowiłam zacząć zabawę Art Journal Every Day z Julie Fei-Fan Balzer. Mam nadzieję, że uda mi się długo wytrwać.:)


Comments

  1. z mojej strony też ekscytacja! kojarzy mi się z dżemem z czarnej porzeczki :) ech, też bym chciała mieć taki żurnal i takie wpisy

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak, faktycznie jak dżem. Aż mi się go zachciało :)

      Delete
  2. zapierające dech w piersiach, rozpływam się

    ReplyDelete
  3. Niesamowite i naprawdę ekscytujące!

    ReplyDelete
  4. ;O!!! przepiekna praca! wyglada jak prawdziwy obraz, dzielo sztuki, abstrakcja! ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorota, Rina, Marysza, Olina Dziękuję Wam dziewczyny szalenie. Każde Wasze słowo bardzo wiele dla mnie znaczy. :****

      Delete
  5. rany boskie, nie odpowiadam za siebie.
    albo wyrwę te strony Martynie, albo zrobisz mi takie płótno na ścianę.

    p.s. dosłownie pół godziny temu spotkałam Ulę. w piekarni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ło jezu, nie wyrywaj :d Zrobię Ci, zrobię.
      ps. a no widzisz, świat jest taki mały, superowo.

      Delete
  6. OMG! Love your work! Sooo beautiful!

    ReplyDelete
  7. oh c'est magnifique j'adore ! Fabulous !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olio, Cat lacigale Thank you so much girls. I'm so happy you like my page :))

      Delete
  8. O_o nie nie zdecydowanie nie mogę uwierzyć w to co się z Tobą dzieje! Twój mózg to artystyczny kosmos! Kiedyś widziałam taki odkurzacz chyba w jakiejś animacji, który wchłaniał kosmos jak czarna dziura, zasysał i końca nie było. Tak jest właśnie z Tobą i Twoimi arcydziełami - są niemożliwie jeszcze lepsze i ciągle powstają :D

    Cieszę się, że podziałałaś na mój zmysł kobiecy o nazwie 'must koniecznie kurde bo umrę have'. Tak naprawdę nie mam czasu na przeglądanie sklepowych półek, dlatego tym bardziej radość moja ogromna bo te literki sa boskie i taka taniocha! ajjj xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katarzyna! Co Ty mi tu mówisz... już płonę rumieńcem :d Dziękuję :* Tak, literki super i właśnie taniocha. Strasznie je polubiłam.

      Delete
  9. Replies
    1. Piedra preciosa, Frutti Dzięki dziewczyny za Wasze obłędne słowa :***

      Delete
  10. Genialnie to wygląda, marzę by zobaczyć wpis na żywo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! To koniecznie musimy się spotkać, bo ja też chętnie pooglądałybym coś Twojego, np. Twoją piękną biżuterię. :)

      Delete
  11. rewelacyjny po prostu, kolor obłędny!!!

    ReplyDelete
  12. To jest piękne! A ten kolor!

    ReplyDelete
  13. No to pojechałaś kobiecinko:) Gapię się i gapię .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coco.nut, Ciri, Funiaa Dziękuję Wam kochane. I kolor Wam się podoba, hoho :D

      Delete
  14. O matko ! Specjalnie się zalogowałam żeby to napisać ;) To jest boskie !!! Kochana, jesteś mistrzynią w przelewaniu uczuć na papier.

    A te literki to przezroczyste takie są?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki kochana! :) Tak, one są jakby na samoprzylepnej folii. :)

      Delete
  15. oh Czeko... napatrzeć się nie mogę... tu spozieram albo na wędrujących i się gapię, gapię, gapię...

    ReplyDelete
  16. WoW!!! Love your work! Sooo beautiful!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts