4/02/2012

Kolażowa ściana.

Od pewnego czasu gromadzę ramy oraz mniejsze i większe drobiazgi, aby "zakolażować" sobie nimi ścianę. Ponieważ wszystko będzie lekko wintydżowe potrzebowałam takiej pracy ze swoim zdjęciem i zdjęciem Kamila. Długo nie mogłam się do niej zabrać, aż w końcu ukazało się wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo zachęcające do zrobienia czegoś dla siebie. I tak powstał ten kolażowy layout:


Cała kompozycja opiera się na starej kopercie, których całą torbę dostałam kiedyś od Zuzy :) Koperta jest otwarta i wystają z niej różne sprawy - są tam m.in. naklejki Tima Holtza i fragment starej mapy. 


Metalowa ozdoba to przepiękny metalowy ażurowy narożnik ze sklepu CraftHouse. Papierową różę z filtrów do kawy wykonałam według świetnego kursu Sasilli. Zdjęcie, którego użyłam do scrapa zrobiła mi Owca.

Praca też świetnie wpasowała mi się w wyzwanie na blogu sklepu Scrapuj, którego obsługa była jedną z moich ulubionych na Skrapowisku i wciąż wspominam z wieeelkim uśmiechem :D

A w roli głównej jako baza wystąpił oczywiście papier z kolekcji Fresh, która jest już dostępna w sklepie. To moje pierwsze starcie z tymi papierami i dało mi dużo satysfakcji :)

Jeśli macie ochotę na kolekcję Fresh to możecie je wygrać tu, tu i tu.



26 comments:

  1. ładny, bardzo mi się podoba pomysł z kopertą;)

    ReplyDelete
  2. "różne sprawy " LOL :D Czeko bardzo fajny LO wiedziałam ze jednak papiery w końcu Ci podejdą :)

    ReplyDelete
  3. the layers and details in this page are amazing! love this!

    ReplyDelete
  4. nowa czeko mnie urzeko :) czyli świetny LO :D

    ReplyDelete
  5. Wow!!! Jakie boskie cudo, jestem oczarowana urokiem tego scrapa :D

    ReplyDelete
  6. oniemiałam!!!
    zachwycający i zniewalający!!! to pierwsze co ciśnie mi się na usta :)
    warstwy... mrrrrr! kolorystyka.... eh!!! cuuuuuuuuuuudowne LO!!!!

    ReplyDelete
  7. cuudo! te warstwy są piękne!

    ReplyDelete
  8. tyyyle warstw;O piekna praca!! wszystko idealnie dobrane! :)

    ReplyDelete
  9. Wow! podziwiam Twoją zdolność do tworzenia miliona warstw, może w końcu i ja się odważę spróbować zrobić warstwowego scrapa

    ReplyDelete
  10. cudeńko absolutne! a ja się do warstw nadal przekonać nie mogę... muszę się przemóc!

    ReplyDelete
  11. A nie boisz się, że te wszystkie sprawy Ci się rozsypią?? - oczywiście żartowałam:) Gdybym ja nakleiła tyle warstw to miałabym pierwszorzędnego "kicza" a u Ciebie to wszystko tak świetnie gra...

    ReplyDelete
  12. Cud, miód i malina. Tylko tyle, bom onieśmielona...

    ReplyDelete
  13. I am absolutely amazed - again!!! I love what you are doing!!

    ReplyDelete
  14. jacie, to jest przepiękne. koniecznie pokaż jak na ścianie będzie wyglądać. niesamowite, że mogą mi się te wszystkie kwiatki podobać, ale to tylko u Ciebie :)

    ReplyDelete
  15. This is gorgeous!! I love everything about this page!!!

    ReplyDelete
  16. wow! czaderski !!! dzięki za udział w zabawie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. niesamowite:) ty to masz talent, gratulejszyn:)

    ReplyDelete
  18. You masterfully weave together the most amazing layers!

    ReplyDelete
  19. cudowna starociowa sterta :)

    ReplyDelete
  20. fantastyczna praca. podziwiam :D

    ReplyDelete
  21. Cudne warstyw! Świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    ReplyDelete
  22. Niesamowita ilosc tych spraw! Swietna,intrygujaca praca.Gratuluje wygranej:)

    ReplyDelete
  23. Spadłaś mi z nieba dziewczyno! Szukam wszędzie ozdobnego narożnika a tu masz odpowiedź. Dzięki. Mam nadzieję, że go tam jeszcze kupię. Kolaż PIĘKNY :)

    ReplyDelete

Blog Archive