Mapka #203

Na blogu CreativeScrappers czas dziś na nową mapkę #203:


Dała mi wiele inspiracji, a praca przy niej ogromną radość. Oto moje LO:







W pracy głównie pomogły mi papiery TheScrapCake "My private happiness", które strasznie polubiłam za kolorystykę i "samo skrapujące się" wzory :)) 

Dodatkowo użyłam też:

 *Papieru z kolekcji ParisianAnthology
*Ćwieki z Craftmanii.
*Dziurkacz DaisyLace


Przyznaję się bez bicia, że post publikuję "na automacie". Ja jestem teraz w Zakopanem, bo udało mi się na święta wyjechać w silnej rodzinnej grupie. Bardzo się z tego cieszę. I Wam przy tych wiosennych kolorach życzę wszystkiego najlepszego! Spędźcie ten czas miło z rodziną i cieszcie się ich towarzystwem tak jak ja teraz :))
Pozdrawiam!!

Comments

  1. Wow! Ale czadowo - kolorowo! ;) Rozetki, girlanda, jak na wesołym jarmarku!
    Pzdr! ;)

    ReplyDelete
  2. mam nadzieje ze swieta w gorach spedzasz wspaniale!! u mnie akurat pada snieg hahaha:D

    praca przepiekna, duzo wartst i kolorow - ale dobralas to tak ze wyglada fantastycznie!!

    ReplyDelete
  3. the colors are amazing! and all the details....wonderful!! wishing you the best with your family time!

    ReplyDelete
  4. So springy and fun! I love this...Happy Easter!

    ReplyDelete
  5. Ahhh te warstwy, warstewki... świeżość wiosenna bije z tego scrapa :)))

    ReplyDelete
  6. Your layouts are always so beautiful and amazing. xx

    ReplyDelete
  7. Achhhh Zakopane! mieszkam bliżej, niż Ty i hahaha jakoś jeszcze nigdy nie byłam, dlatego zazdroszczę, bo zabawa tam, że hej :D

    Skrap gromadzi tyle ładnych rzeczy, dodatków, warstw, technik, samo zdjęcie jest idealne! Zrób kiedyś zdjęcie z boku, plissss, zobaczyć, jak wysoka/gruba, jest ta górka warstw, to byłoby ekstra :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts