4/20/2012

Pewnego deszczowego dnia...

Jakiś czas temu miałam przyjemność przygotować art-journal dla Kiki. Okładki miały być kolorowe, a w środku czyste strony w stylu vintage i papier akwarelowy. Zeszyt już poleciał w kopercie, a dziś pokażę go Wam:







Przepraszam za te nieszczęśliwe zdjęcia, ale w dniu gdy skończyłam art-journal była bardzo deszczowa pogoda, która zawsze ogranicza moje fotograficzne ambicje. :)) 

Taki, lub podobny, art-journal każda z Was może u mnie zamówić i wykonam go według osobistych preferencji :D

Przypominam o Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych. Odbędą się tam moje dwa warsztaty, w sobotę i w niedzielę. Są jeszcze wolne miejsca, więc po szczegóły zapraszam tu i tu.


16 comments:

  1. przepiekny art-journal! kolorowy i pelen energii! cudenko! :)

    ReplyDelete
  2. Thank you so much! It looks amazing. Cannot wait until it arrives!

    ReplyDelete
  3. szalenie mi się podobają te twoje ostatnie prace z kolorowym chlapaniem, chciałabym się tego nauczyć - i proszę, jak na złość akurat jak przyjedziesz z warsztatami do mnie, to ja będę w portugalii :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Oj kochana, Portugalia? Szalenie Ci zazdroszczę i gratuluję wyjazdu. Nie żałuj i ciesz się z niego :) A my na pewno jeszcze się spotkamy.

      Delete
  4. Urzekły mnie zwłaszcza kolorki.

    ReplyDelete
  5. Jest boski! Też podziwiam te Twoje kolorowe chlapania, są świetne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karolina, Chimera Dzięki dziewczyny :)

      Delete
  6. Kolejna tętniąca energią praca! Uwaga! Strzela pozytywem! ;-)
    Pozdro Czeko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łoł! Pozytywem :D Dzięki Ola. Pozdro :D

      Delete
  7. the journal is beautiful!! i really want one! how can i order one? and i so want to come join the class....but, so far away....;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. If you want to order - just write to me: czekoczyna@gmail.com

      Delete

Blog Archive