4/17/2012

Po patchworku na drugie piętro.

Ucieszyłam się, kiedy poznałam wyzwaniowy projekt SecondFloor Julie i Nathalie. 


Second Floor

Postanowiłam spróbować, tym bardziej, że w scrapbookingu bardzo lubię szukać wciąż czegoś nowego i czuję paskudną frustrację, gdy moje prace robią się do siebie podobne. W pierwszym wyzwaniu nie wzięłam udziału, ale drugie absolutnie mnie pochłonęło. Należało użyć czegoś jeszcze nigdy nieużywanego. Długo rozglądałam się po pokoju, aż w końcu w oko wpadła mi tkanina udająca patchwork. 


Kupiłam ją jakiś czas temu i bardzo ją lubiłam, ale dotąd nie miałam okazji, ani nawet pomysłu jak jej użyć. A dziś postanowiłam się zmusić :)
Najpierw wyglądało to tak (myślę, że muszę pokazać to zdjęcie, abyście uwierzyły mi że ta tkanina tam w ogóle jest :D):


Zainspirował mnie ten prawie-patchwork.
Potem było baaardzo dużo warstw mediów, trochę starej firanki, stemplowanie, maskowanie, kolorowanie i efekt końcowy jest taki:



Nigdy dotąd nie wyklejałam całej strony materiałem. Dzięki tej próbie nauczyłam się, że tkanina i gesso to niesamowita baza pod dalszą pracę - można osiągać bardzo różnorodne efekty. 
Ta strona to jednocześnie moja druga z Art Journal Every Day u Julie.


22 comments:

  1. ale pojechałaś!
    wygląda to na niezły szał twórczy
    rewelacja!

    ReplyDelete
  2. ooo... podoba mi się Art Journal Every Day

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, był szał twórczy. Dzięki :)

      Delete
  3. WOW! jaka warstwowość i piękna gama kolorów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Z kolorami odrobinę walczyłam :))

      Delete
  4. I love this- it looks awesome! Thanks for playing along wiht us!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! And thank for the challenge.

      Delete
  5. maaatko, Ty coraz bardziej mnie zadziwiasz umiejętnościami. coraz mniej Cię lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej ej, na to się nie moge zgodzić! :*

      Delete
  6. jest inaczej. jest po nowemu. jest kolejne piętro. ale nadal po twojemu.
    gdyby nie to, że stało się to już dawno, dzisiaj zostałabym twoją dozgonną fanką.
    rewelacja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślisz? Bo ja bardzo chciałam, żeby było trochę inaczej ale to strasznie trudno.
      Dzięki :))

      Delete
  7. Ale obłęd! Kolory moich marzeń :)

    ReplyDelete
  8. The textures you created with the fabric and the paint is fabulous! Nice job with the challenge!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I loved this challenge.

      Delete
  9. Wow!! Jestem pod wrażeniem!! Ciekawe czym nas jeszcze zaskoczysz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belladonna, Chimera Oj dziewczyny, jesteście kochane. Dzięki :*

      Delete
  10. Your page is beautiful, your work on texture is really interesting and your colors so vibrant!Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  11. Oh my goodness..so colorful and brilliant!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reiko, Miae Thank you girls! You are so nice :)

      Delete
  12. Widzę kawałek w paseczki, który się ostał w lewym dolnym rogu :) Ponieważ mi się baardzo podoba, zastanawiam się co ma napisać w rubryce: podoba mi się bo... ale nic mi nie przychodzi do głowy. Tak mam zawsze wtedy, kiedy wszystko razem gra i nie ma się czego czepić:)

    ReplyDelete
  13. zakochałam się w tej stronie, trudno uwierzyć, że mozna stworzyć coś aż tak pięknego i inspirującego. i taka ciekawa faktura wyszła, na żywo strona musi być jeszcze piękniejsza :)

    ReplyDelete

Blog Archive