4/06/2012

Starocie i lipiec.


Właśnie w tym rejonie twórczo działam przez ostatnich kilka dni. Nie w głowie mi pisanki i kurczaczki - dostałam masę naprawdę starych zdjęć rodzinnych. W książce, którą widzicie na zdjęciu powstanie ich zbiór pełen wspomnień i opowieści rodzinnych. Coś mnie zafiksowało, że to jakby moja misja dla potomności :D Owoce mojej rozgrzewki w tym temacie będziecie mogły zobaczyć już w poniedziałek na moim blogu.

A dziś mam do pokazania layout, który przygotowałam dla magazynu ILS 30x30 jako siła z CraftHouse. Cały numer do oglądania tu. Moja praca wygląda tak:


Użyłam absolutnie cudownych papierów z kolekcji Let It Go.

I jeszcze jedna informacja, ale bardzo ważna. W lipcu Dolnośląskie Letnie Warsztaty Kraftowe. Oczywiście jadę i poprowadzę tam dwa razy warsztaty art-journalowe, w sobotę i w niedzielę:


Tu znajdziecie wszystkie szczegóły. Zapraszam Was też do poczytania o mnie i o warsztatach na blogu Kwiatu Dolnoślądkiego w tym miejscu.

9 comments:

  1. the page is beautiful! i can't wait to see what you will make with the collection of old family pictures!!

    ReplyDelete
  2. Jestem ogromnie ciekawa jak będzie wyglądała Twoja książka. Spokojnych Świąt życzę!

    ReplyDelete
  3. piękny LO!!! widziałam już w 30x30 :) i książki jestem bardzo ciekawa!!!

    i przy okazji przyjemnego czasu świątecznego życzę :*

    ReplyDelete
  4. świetne starocie! nie mogę się doczekać co też z nich wyczarujesz :)
    scrap jest mega pozytywnie zakręcony!
    Wesołych Świąt Kochana :*

    ReplyDelete
  5. So soft and beautiful! Love those stitched wedges too!

    ReplyDelete
  6. Widziałam tego scrapa w 30x30 i mnie zauroczył.. Bardzo bardzo oryginalny i lekki :)))

    ReplyDelete

Blog Archive