W kwietniu...

Kwiecień jakoś szybko minął, prawda? :) Pozostawia po sobie tylko dobre wrażenie bo kończy się naprawdę gorąco. A to moje ulubione z kwietnia:

1. Urocze zdjęcia ze strony anano.net


2. Dreamcatcher! Zainspirowana przepięknym łapaczem Maryszy postanowiłam stworzyć swój. Już od dawna wisi nad łóżkiem. Niebawem Wam pokażę. A tu dreamcatcher Maryszy (zdjęcie pożyczone z Jej bloga):


3. Angielskie buldogi. Spotkałam jednego w metrze i nasza znajomość okazała się długotrwała, z wielką miłością do rasy :)


4. Niesamowity skład grafik Pilllpat na Flickr:


5. Świetny pomysł Marisy na wspomnieniowego shadowboxa dla dziecka:


6. Szalenie inspirujące zdjęcia z targu ze starociami u Danni:


 7. Piosenka "Secret" Maroon5. Rzadko dokonuję takich odkryć, gdy tekst jest jak o mnie:


8. Te przepiękne słowa:


9.  Zmysłowe, romantyczne zdjęcia znalezione na jednym z moich ulubionych blogów Box of Treasures. Autorką jest Iveta Vaivode.


10. Inspirująca strona żurnalowa autorstwa Moriony:


Mam nadzieję, że Wam też chociaż odrobinę spodobały się moje ulubione :) 

Comments

  1. ojej!! ale sie ciesze ze moj lapacz cie zainspirowal do zrobienia swojego!!! nie moge sie doczekac az pokazesz go na blogu!!!! :D

    ReplyDelete
  2. o masz... :D i teraz jestem skazana na sukces ;) cudne te Twoje inspiracje kochana a Maroon 5 nieraz umila mi dzień; nie tylko wokalnie ;)

    ReplyDelete
  3. LOVING all your favourites for sure!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts