5/28/2012

Candy 2/3

Dziś pora na zapowiadaną drugą część candy. Tym razem mam coś dla rozkochanych w art-journalach, kolażujących, miłośniczek tego co trąci myszką i podekscytowanych każdym kawałkiem papieru (zupełnie jak ja :D).  Podczas mojej krótkiej kariery pasjonatki starocia, uzbierałam trochę tego towaru i dlatego dziś w Wam chciałabym oddać pokaźną ilość "makulatury". W ręce zwycięzcy trafi paczka pełna bardzo ciekawych stron ze starych książek, kopert, starych pocztówek itp. W sumie ponad 150 stron wysokiej jakości i wysokiej starości :D

Hello my dear readers! As I said today I'm giving you a chance to win. I really like collecting old stuff so if you like art-journaling, collages and vintage papers, I have something special for you! You can win a huge pack full of old envelopes, vintage sheets, pages from old books, postcards and more - all shown at the picture below. There is over 150 exclusive sheets of papers.






 


 Tak jak poprzednio możecie zwiększać swoje szanse na wygraną:


1. Umieść poniższy banner na pasku bocznym na swoim blogu. Pamiętaj, aby go podlinkować adresem tego posta. Wróć tu i zostaw komentarz pod tą notką.
2. Druga szansa to dodanie mojego bloga do obserwowanych (na pasku bocznym mojego bloga odnajdź mozaikę obserwatorów i kliknij niebieski napis "dołącz się do tej witryny"). Jeśli to zrobisz, lub już zrobiłaś wcześniej zostaw tu drugi komentarz informujący mnie o tym.
3. Dla trzeciej szansy wspomnij o moim candy w notce na swoim blogu (nie musi być oddzielna!). Nie musisz tam już umieszczać bannera, wystarczy tylko link do tej notki. Potem zostaw kolejny komentarz poniżej z linkiem do "notki reklamującej" :)
4. A jeśli naprawdę chcesz wygrać polub moją stronę "czekoczyna.blogspot.com" na facebooku (odnośnik po prawej stronie) - do wyboru. Wróć tu, aby zostawić czwarty komentarz z informacją co zrobiłaś.

1. First chance to win is to grab the banner from below and place it on your sidebar. Then leave me a comment.

If You want more chances...
2. Become a follower of my blog, if you aren't one already, and leave me a second comment here.
3. Third chance to win is to write about this candy on your blog post (you don't have to make a special post for this - just add this information) Now You can leave a third comment.
4. If You really want to win, "like me" on Facebook and leave the next comment telling about this.


Możecie się zgłaszać do 15 czerwca. Następnego dnia wylosuję zwycięzcę, a 18 otwieramy nowe candy :)

This is open until midnight 15th June 2012 (Central European Time). All postage will be covered by me.
There will be next candy on June with something special for art-journalist, so stay tuned :)

{edit} 
Ok! Jesteście tak miłe, że postanowiłam oddać Wam jeszcze jeden zestaw takich papierów. Tylko odrobinę mniejszy.


Ok! You give me so much blog love so I decided to give away one more pack of papers. Just a bit smaller.

UWAGA! Ostatnio mam bardzo dużo na głowie więc przedłużam candy. Wyniki 24 czerwca - nadal możecie się zapisywać. A 25 czerwca zaczynamy kolejną zabawę 

Lately I have many things to do and don't have much time so I decided to give you more time to participate. You can still participate till 24th June. 

166 comments:

  1. Superaśne candy! Papiery są rewelacyjne! Twojego bloga obserwuję od dawna :)

    ReplyDelete
  2. JA BYM CHCIAŁA ( może jak powiem to głośno będę miała większe szanse ? )

    ReplyDelete
  3. I baner już widnieje na pasku bocznym mojego bloga :)

    ReplyDelete
  4. fabulous candy ! the banner is on my sidebar !

    ReplyDelete
  5. I am already a follower !!!

    ReplyDelete
  6. Information is on my blog !
    http://leblogdelacigale.blogspot.fr/2012/05/aimez-vous-les-vieux-papiers.html

    ReplyDelete
  7. I like you on facebook too !

    ReplyDelete
  8. I just discovered your blog and I love it ! I'm now a follower.

    ReplyDelete
  9. Thank you for the chances!! Fingers crossed! ^^

    ReplyDelete
  10. Gratuluję wylosowance z poprzedniego candy i ustawiam się tutaj znów :) Bloga obserwuję, notkę w pasku bocznym mam, na FB też lubię :) A osobną notkę dam przy sprzyjających okolicznościach :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. First step done, now t's in my banner ;)

    http://scrapandmyfavouritethings.blogspot.com.es/

    Maria

    ReplyDelete
  12. Following in Facebook long ago!!!! ;)

    ReplyDelete
  13. And share on facebook!!!! I love this papers, thanks for the chance!!!! ;)

    Kisses from Spain,

    Maria

    ReplyDelete
  14. Post na blogu tutaj:http://roma-dobrenaspleen.blogspot.com/2012/05/skus-sie-i-zapoluj-na-papierki-u.html

    ReplyDelete
  15. Z przyjemnością obserwuję:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Banerek na blogu wisi. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. First step done, now this banner in my blog :)
    http://bemine-ruthy.blogspot.com
    ptnts xoxo

    ReplyDelete
  18. Following in your blog and now in Facebook ;)
    ptnts xoxo

    ReplyDelete
  19. And share on facebook!!!! I love this, and i hope work with this pretty papers... ;) thanks for the chance!

    Kisses from Barcelona (Spain)
    Ptnts xoxo

    ReplyDelete
  20. Jak ma paść na mnie to nie będę się rozdrabniać na 4 komentarze, zbiorczo wysyłam wielką chęć wygrania xD

    ReplyDelete
  21. The fourth and final point to keep! a post on my blog announcing your candy:
    http://bemine-ruthy.blogspot.com.es/2012/05/candy-czekocyna.html
    ptnts xoxo

    ReplyDelete
  22. Z przyjemnością się dopisuje, baner zamieszczony

    ReplyDelete
  23. Wow! these are lovely!!! I am already a follower!
    Thank you!!!!!!
    Hugss
    xoxo

    ReplyDelete
  24. I have placed your blog candy on my sidebar!

    ReplyDelete
  25. Staję w kolejeczce :) Bannerek jest

    ReplyDelete
  26. I obserwuję już od jakiegoś czasu ^^

    ReplyDelete
  27. oczywiście lubię na fb :)

    ReplyDelete
  28. Papierki rewelacyjne wiec ustawiam się w kolejce:)

    OBSERWUJE:)

    ReplyDelete
  29. BANEREK JUŻ WIDNIEJE U MNIE NA BLOGU:)

    ReplyDelete
  30. Na FB też już od dawna lubię :)

    ReplyDelete
  31. NA FB LUBIE:)


    Pozdrawiam melisa:)

    ReplyDelete
  32. o mamo! nie umiem zapanować nad moim ślinotokiem... ależ pysznie :D:D:D
    banerek u mnie na stronce już jest :) w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak ściskać kciuki do utraty krążenia ;P

    ReplyDelete
  33. obserwatorem jestem i to już od dawien dawna :)
    ale jeśli ten wpis ma mnie przybliżyć do tych słodkości to nie mogę sobie go odpuścić :P

    ReplyDelete
  34. że "lubię to" to chyba oczywiste :D:D:D również od dawien dawna ;D:D:D ależ jestem zachłanna ;P cóż... byle do celu!!! kiedyś poprosiłam wujka randoma u Cynki o wylosowanie i nie wiem jak, ale się udało :) więc i tutaj proszę! wuuuuuuuuujeczku wybierz mnie! wybierz mnie!!! plisssssssssssss :D

    ReplyDelete
  35. I am already a follower on your blog and would love a chance to win

    ReplyDelete
  36. zgłaszam się na to wspaniałe candy. Banerek umieszczony! :)

    ReplyDelete
  37. Stronka twoja dodana do obserwatorów

    ReplyDelete
  38. Notka o candy na moim blogu umieszczona :)

    ReplyDelete
  39. I have put your banner on my sidebar. And I follow your blog, religiously. :) and I also liked your Facebook page. I didn't know you had one, so thank you! And I shared too!

    ReplyDelete
  40. i czym by cię tu skorumpować..........?
    sama wiesz jakie uczucia wzbudza we mnie góra starych papierów...
    wybierz mnie! mnie wybierz!

    ReplyDelete
  41. i ma się rozumieć - bardzo cię lubię na fb.
    chłonę te papierki przez monitor i kombinuję nad odpowiednią łapówką.....

    ReplyDelete
  42. Przepiękne starocie, oj bardzo chciałabym stać się ich właścicielką :)

    ReplyDelete
  43. Oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  44. New follower! Love the candy you are giving away!!!

    ReplyDelete
  45. Also liked your Facebook page.

    ReplyDelete
  46. added your banner to my art blog sidebar.

    ReplyDelete
  47. super candy :) zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. obserwuję od dłuższego czasu ;) OliwkaEwka

    ReplyDelete
  49. wow, thanks for the chance!
    i liked you on fb!

    ReplyDelete
  50. Czekoczynko,
    Bannerek widnieje na moim blogu www.clarry79.blogspot.com

    Dołączam do grona obserwatorów i obiecuję tu zaglądać :* :)

    ReplyDelete
  51. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  52. Mam nadzieję, że notka reklamująca się spodoba i przyniesie Ci miły uśmiech na ustach :)

    http://clarry79.blogspot.com/2012/05/bardzo-serdecznie-zapraszam-na-bloga.html

    Buziaki,
    Goga.

    ReplyDelete
  53. Dołączam także do fanów na FB ! :)

    ReplyDelete
  54. Info w tym poście :)
    http://napolanie.blogspot.com/2012/05/78-wyzwanie-w-magicznej-kartce.html

    ReplyDelete
  55. Do fanów na Fb też należę i grzecznie ustawiam się w kolejce.:)

    ReplyDelete
  56. Banerek wisi:)
    Z ogromną niecierpliwością czekam na losowanie:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  57. Banerek wrzucony, obserwuję od jakiegoś czasu a i notka zaraz wpadnie ;-) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Wspaniałości są do wygrania :) Z niecierpliwością czekam na losowanie i liczę na łut szczęścia :) Banerek już na blogu :)

    ReplyDelete
  59. I z przyjemnością poobserwuję :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  60. Ty szaleńcu :D
    Zapisuję się, rzecz jasna :D bannerek już wisi :)

    ReplyDelete
  61. W notce poinformowałam: http://justynka-scrapuje.blogspot.com/2012/05/kartkowy-i-nie-tylko-misz-masz.html
    :)

    ReplyDelete
  62. i jeszcze dodałam wpis do posta:)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/2012/05/candy-z-czarownica.html
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  63. I just discovered your blog and I love it ! I'm now a follower.

    ReplyDelete
  64. Mam smak na te pyszności :)

    ReplyDelete
  65. OMG how amazing giveaway! thanks a lot for this chance!!

    have a great day ;)

    ReplyDelete
  66. and I also following your blog!

    ReplyDelete
  67. Oh I don't see the first comment :D so thanks so much for this amazing chance!! have a great day!

    ReplyDelete
  68. and I am a follover of your FB page;) ty!!

    ReplyDelete
  69. obserwuję obserwuję i to od dawna :)...zresztą inaczej się nie da, Twój blog to kopalnia kopalni i inspiracji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...coś pokiełbasiłam z tą kopalnią kopalni hahaha :P

      Delete
  70. reklama dodana hi hi ;)
    http://createdbyagnes.blogspot.co.uk/2012/05/papierkowe-candy-u-czekoczyny.html

    ReplyDelete
  71. no i obowiązkowo...Lubię Cię na FB-od dziś ;) Pozdrawiam, buziaki, papatki :)

    ReplyDelete
  72. muszę mieć te papierzyska, na widok tego gotyckiego druku prawie mi serce stanęło! banerek na blogu już jest

    ReplyDelete
  73. i informacja w tej notce: http://miniaturyzacja.blogspot.com/2012/05/doskonaosc.html

    ReplyDelete
  74. i na fejsie lubię też :)

    ReplyDelete
  75. i obserwuję już od dawna:)

    ReplyDelete
  76. i idę polubić Cię na Face:)

    ReplyDelete
  77. no to mój ostatni, czwarty wpis :) mam nadzieję, że szczęśliwy :) (musi być!!!) informacja w poście u mnie na blogu ->>> http://kolorowyptak.blogspot.co.uk/2012/05/lekko.html

    buźka :*

    ReplyDelete
  78. a więc tak... obserwuję od dawien dawna:):):)

    ReplyDelete
  79. i obserwuję od dawna ;)

    ReplyDelete
  80. ... na pasku bocznym zamieściłam stosowną notatkę z podlinkowaniem to tego posta:):):)

    ReplyDelete
  81. CUDO!!! Bardzo bardzo chcę! ;-) Info w pasku bocznym! :-)

    ReplyDelete
  82. I notka :-) http://elpimpi-craft.blogspot.com/2012/06/plaza.html (na dole :-))

    ReplyDelete
  83. cudne papierki..nie mogę przegapić takiej okazji!!!:)))
    banerek już wisi w pasku bocznym:)

    ReplyDelete
  84. a obserwuję od dawna:))

    ReplyDelete
  85. Benerek obecny! http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. I obserwuję Cię już troszkę też :)

    ReplyDelete
  87. Wpisik o candy: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2012/06/dzien-matki.html

    ReplyDelete
  88. Wpis o candy w blogowej notce: http://fruttibosco.blogspot.com/2012/06/sodkie-smakoyki.html

    ReplyDelete
  89. informacja o słodkościach w pasku bocznym :)

    ReplyDelete
  90. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    ReplyDelete
  91. Kolejne wspaniałe candy ;).. Może w końcu trafi na mnie :P.. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  92. Obserwatorem jestem już jakiś czas :)

    ReplyDelete
  93. I find your work fascinating with so many aspects and depth of design. The colors always draw me in and then I look around to see the additions. It is really inspiring to the artist I think is locked inside of me. Thanks for posting and sharing. Win or not, just wanted to pass on the positive reactions I and definitely, many others get from checking your blog. Thanks!!

    ReplyDelete
  94. zgłaszam się znowu - bannerek jest!

    ReplyDelete
  95. i oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  96. w notce też jest info:
    http://natolinek.blogspot.com/2012/06/przed-i-po.html

    ReplyDelete
  97. i na fejsiku Cię lubię :)

    ReplyDelete
  98. Ja również dodałam banerek i od teraz już regularnie będę tu zaglądać
    Pozdrawiam http://natchnienia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. .... i drugi wpis - już oficjalnie obserwuję....

    ReplyDelete
  100. O jacie!!! Jakie cudne!! Tych nie bałabym się pociąć, bo jak widzę książkę w całości to zawsze mi żal... ot, takie skrzywienie zawodowe;)

    ReplyDelete
  101. na bocznym pasku umiesciłam teraz tylko czekam az mnie wylosujesz.....

    ReplyDelete
  102. Staję w kolejce, baner umieściłam w tej zakładce: http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    ReplyDelete
  103. Jestem już obserwatorka :)

    miumiu

    ReplyDelete
  104. Witaj! ;) Przyłączam się do rozdania i bardzo chętnie biorę w nim udział! Twój blog obserwuję jako Amethyst...Lubię na FB jako Patrycja P.
    Nie potrafię dodać podlinkowanego banerka, więc dodaję informację o Twoim rozdaniu na moim blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html .

    Pozdrawiam, Amethyst...
    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    ReplyDelete
  105. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  106. I ja przyłączę się do zabawy :).

    ReplyDelete
  107. Obserwatorem też jestem :).

    ReplyDelete
  108. No cóż... jak można nie ulec urokowi takich szlachetnych papierków i karteluszek... tak więc o tym pięknym wydarzeniu pełna informacja już na moim blogu

    ReplyDelete
  109. No i wiadomo, że obserwuję i lubię na FB :)

    ReplyDelete
  110. Przecudna makulatura :) Ustawiam się w kolejce- bannerek na blogu zamieszczony.

    ReplyDelete
  111. Obserwuję, więc się po raz drugi wpisuję i przy okazji rymuję :D

    ReplyDelete
  112. No i jeszcze wspomniałam w poście o tej zabawie:
    http://papierklejnozyczki.blogspot.com/2012/06/nowe-papierki.html

    ReplyDelete
  113. Zdążyłam jeszcze? :)
    Banerek na stronie jest :)
    Biegnę wykonywać kolejne kroki do szansy na prześliczności

    ReplyDelete
  114. blog obserwuję i dodałam do swojego blogrolla :)

    ReplyDelete
  115. I w notce wspomniałam też :)
    http://chatazodzysku.blogspot.com/2012/06/troszke-morza-od-moniki.html

    ReplyDelete
  116. i na koniec... polubiłam

    a tak w ogóle, to cieszę się, że dobre wiatry przygnały mnie tu od drugiejszesnaście :)

    ReplyDelete
  117. Hi!
    1st step: I posted this candy on sidebar of my blog http://elrinconcillodelili.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  118. 2ns step: I'm your new follower :)

    ReplyDelete
  119. 4step: "like me" on Facebook :)

    Thanks so much for the chance :D

    ReplyDelete
  120. Jestem obserwatorem bloga :)

    ReplyDelete
  121. Dodałam notkę na blogu: http://gajmartenki.blogspot.com/2012/06/178-z-bukietem.html

    ReplyDelete
  122. I stronę na fb lubię już od dawna :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  123. Dwa razy mieć szczęście to coś mało prawdopodobnego, ale i tak z przyjemnością spróbuję :)

    ReplyDelete
  124. No to się dopisuję...

    ReplyDelete
  125. i od dawna obserwuję:)

    ReplyDelete
  126. Ja tez chciałbym takie papiery.

    ReplyDelete
  127. Ustawiam się w kolejce po papierki.

    ReplyDelete
  128. Dodałam Cię "pod obserwację" :)

    ReplyDelete
  129. Teraz się zapisuję na te karteczki.

    ReplyDelete
  130. No i jeszcze na FB! :-) Bardzo bardzo chcę tą paczuszkę! :-)

    ReplyDelete
  131. No i jeszcze na FB! :-) Bardzo bardzo chcę tą paczuszkę! :-)

    ReplyDelete
  132. I oczywiście obserwuję! :-)

    ReplyDelete
  133. Info o candy na pasku bocznym bloga http://kreatywna-uliczka.blogspot.com/2012/06/rozdawnictwo-na-blogach.html.

    ReplyDelete
  134. Blog obserwuję już od jakiegoś czasu :).

    ReplyDelete
  135. Notka o candy w poście na blogu http://kreatywna-uliczka.blogspot.com/2012/06/rozdawnictwo-na-blogach.html.

    ReplyDelete
  136. Na Facebooku już polubiłam jakiś czas temu :).

    ReplyDelete
  137. wow, you are giving away an awesome candy. While i comment on a friends blog, i hop over to yours. You are a fantatastic creator and your blog is so lovely. I start scrapbooking and journaling a few weeks ago. before that, i was only a stamper ;) It would so great, to win your wonderful goodies. Thank you for the chance.

    Dunja xx

    ReplyDelete
  138. i told my fellow blog readers about your blog in my posting and i put your candy picture in my sidebar.

    Love, Dunja

    ReplyDelete
  139. woohoo my third comment. yes, i found your facebookpage and i liked it :)

    Dunja x

    ReplyDelete
  140. oh i forgot to tell you, that i am a new follower of your amazing blog and linked your banner on my blog.

    hope, that all. :)

    Hugs and thanks again for the wonderful candy.

    Dunja x

    ReplyDelete

Blog Archive