Lustrzane odbicie.

Uff! Dziś mój wielki dzień - na blogu scrapki-wyzwaniowo opublikowałam swoje pierwsze wyzwanie. Jestem poważnie stremowana, bo nie mam pojęcia czy Wam się spodoba. Chciałam, aby było inspirujące i by pomogło Wam opowiedzieć trochę o sobie :) Zawsze fajnie jest się poznawać z różnych stron.

Należy wykonać pracę w dowolnej formie opowiadającą o osobie, w której widzimy siebie.
Na mojej pracy słowa i twarz Haliny Poświatowskiej. Być może to banał, ale wierzcie mi że ilekroć czytam jej poezję i prozę, mam wrażenie że chwilami pisze o mnie. W wielu wersach mogę się odnaleźć.

 

Koniecznie zajrzyjcie na bloga scrapki-wyzwaniowo, by poznać szczegóły wyzwania i prace dziewczyn z zespołu.
Mam nadzieję, że chociaż odrobinę Was zainspirowałam. Byłabym szalenie szczęśliwa, gdybyście zechciały zmierzyć się z tematem. :)

W mojej pracy wykorzystałam produkty ze sklepu scrapki.pl



Comments

  1. Gratuluję pierwszego wyzwania :)) A praca świetna, zresztą, jak zawsze :D

    ReplyDelete
  2. Praca śliczna, a poezję Poświatowskiej też bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  3. Przecudna praca!!! W dodatku kolory piękne, że osiem!

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawy pomysł, a Twoje praca jest bardzo refleksyjna :)

    ReplyDelete
  5. Gorgeous creation :-)

    thanks for entering the Simon Says Stamp Challenge DT call and Good Luck :-)
    luv
    Lols x x x

    ReplyDelete
  6. Beautiful!!!! I love it!!!! :)
    Kisses from Spain,
    Maria

    ReplyDelete
  7. Świetna praca!
    A wyzwanie bardzo ciekawe :) UDANY debiut!

    ReplyDelete
  8. Cieszę się, że dajesz też zdjęcia detali...brak możliwości zmacania Twoich dzieł jest wtedy mniej bolesny :)

    ReplyDelete
  9. Jeeeej! I znowu piękna inspiracja...! I pomysł bardzo mi bliski:) Muszę tylko wybrać "lustro"...
    Poświatowską też uwielbiam i Twoją lustrzaną pracę również!!!

    ReplyDelete
  10. this is beautiful! the details are amazing!!

    ReplyDelete
  11. You should not be nervous! Your work is always inspiring! This is beautiful!!! You should make a tutorial for the techniques! TFS!!!
    Huggss!!!
    xoxo

    ReplyDelete
  12. Co za debiut! wyzwanie z wyzszej polki:) Twoja praca cudowna . Ja tez chce tutoriale, ja tez, ja tez! :)))

    ReplyDelete
  13. piękne wyzwanie!!! dziękuję Ci za nie :*
    Twoja praca jest niesamowita! zdecydowanie NIE-banalny wybór!

    ReplyDelete
  14. absolutely gorgeous ! Love the colours and textures !

    ReplyDelete
  15. Super wyzwanie i obłędna praca...

    ReplyDelete
  16. REWELACYJNA praca! Co za debiut! Ale miałaś pomysł na wyzwanie! Może uda mi się coś wymyślić? :-)

    ReplyDelete
  17. Super pomysł na wyzwanie, a ta praca jest przepiękna, zapada w pamięć

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts