5/05/2012

Magda inspiruje!

Jak widzicie tym razem gość po gościu :) Dziś pragnę Wam przedstawić i gorąco przywitać MagdęM.


 Witajcie kochani,
jest mi bardzo-bardzo miło gościć na blogu Kasi - to duże wyróżnienie i ogromna przyjemność :) Nazywam się Magda Mizera, ale zazwyczaj w blogowym świecie używam swojego pół-nicka: magdam. 
Mieszkam w Krakowie, gdzie inspiracje na artystów czekają w każdym zaułku i w każdej bramie. Scrapuję od roku - niewiele, a jednak dużo. Przez te kilkanaście miesięcy dzięki scrapowaniu spotkało mnie wiele przyjemnych momentów, poznałam ogrom interesujących i inspirujących osób i wiem, że chcę to robić już zawsze! :) Oprócz scrapowania moją wielką pasją jest fotografia, na razie jeszcze nieśmiało chowana na dno szuflady, ale mam nadzieję, że niedługo okaże się czymś więcej.. Lubię dzielić się moimi efektami twórczego zapału, dlatego jest mi bardzo miło, gdy ktoś to docenia - dziękuję Kasiu za zaproszenie i świetną zabawę.

Jestem bardzo wdzięczna Magdzie, że przyjęła moje zaproszenie. Na pewno wiele z Was zna jej przepiękne prace, lekkie, kolorowe i bardzo wyjątkowe. Pamiętam, że gdy pierwszy raz trafiłam na Jej bloga uderzyła mnie ogromna dawka inspiracji - tak ogromna, że nie mogłam już tego dnia robić nic innego jak tylko scrapować. 
Oto blog Magdy i jej galeria na Flickr. Zajrzyjcie też koniecznie na Jej fotograficznego bloga, by zobaczyć jak piękne robi zdjęcia.
Wybrałam dla Was kilka z ostatnich prac Magdy, które lubię najbardziej:


Tradycyjnie poprosiłam Magdę o to by wymieniła co lubi najbardziej, a czego unika :)

10 rzeczy, które lubię:
-świat zza obiektywu
-mieć brudne od farby palce
-czekoladę z rodzynkami i lody miętowe
-Muminki!!!
-samotne wieczory, kiedy za oknem pada deszcz
-książki lubię połykać
-widok ze szczytu, zdobyty po kilkugodzinnej wspinaczce
-piłkę nożną i Manchester United :D
-Boba Dylana
-koty uwielbiam

10 rzeczy, których nie lubię:
-czekać na spóźnialskich
-kiedy więdną tulipany
-odgłosu wiertarki
-psów
-kroić surowego mięsa, brrr
-horrorów
-kawy
-deadline'ów
-bananów

Magda, ja też nie lubię kroić mięsa i czekania, ale z kawą i psami to mnie zaskoczyłaś :))

Razem z Magdą przygotowałyśmy pracę na wspólne wyzwanie. Postanowiłam, że w tym miesiącu będzie to tag, bo to lekka i przyjemna forma w sam raz na ciepłą wiosnę :)

Czekoczyna zaproponowała na wspólne wyzwanie zrobienie taga. Przyznam, że rozciągnęła mi się mina, kiedy to przeczytałam, ale zaraz pomyślałam - co mi tam, zrobię! I wiecie co? To jest mój pierwszy w scrapowym życiu zrobiony tag i jestem z niego dumna :D


Przepiękny, prawda? Uwielbiam tą rozlaną farbę i stempel. Dziękuję Magda!

Mój tag przygotowałam z produktów CraftHouse. Jest tu dużo mediów i wszystkie je znajdziecie w sklepiku. Po pełne materiałoznawstwo i szczegóły wykonania zapraszam Was na sklepowego bloga.


I na deser, tak jak poprzednio, zajrzymy do Magdy. Magda postanowiła pokazać nam swoje biurko przed i w trakcie przygotowywania pracy. Inspirujące, prawda? :)



Magdo, dziękuję Ci jeszcze raz bardzo serdecznie za przyjęcie zaproszenia, przepiękną pracę i inspirujące zdjęcia!


13 comments:

  1. Magda pojawiła się tak nagle i od razu powaliła wszystkich na kolana, talent niesamowity, lubię patrzeć na jej prace, każdy wywołuje zachwyt. Piękne tagi dziewczęta! jakbym je miała u siebie to z rąk bym nie wypuszczała, głaskałabym bez końca tagowe ścianki :D

    ReplyDelete
  2. Oba cudowne:) A na biurku nawet w czasie pracy ma porządek !:)

    ReplyDelete
  3. Wcześniej nie znałam MagdyM (tzn. znałam inną :) - "światek" craftowy jest już tak duży (i to super!!), że łatwo przeoczyć coś albo kogoś fajnego :) A prace Magdy takie "moje" - nie za dużo nie za mało, wszystkiego w sam raz :D

    ps. na "zabałaganionym" biurku podejrzałam metodę na wyraźne oznakowanie ecolinów - niby proste, a jednak oświecające, dzięki.

    A, no i tagi - sama rozkosz!

    ReplyDelete
  4. Jestem ogromną fanką scrapów Magdy. :D Produkuj ich więcej, kochana. :D

    ReplyDelete
  5. ale taki porządek na biurku to jest coś niewyobrażalnego! właśnie wczoraj trafiłam na blog magdy i od razu postanowiłam zostać na dłużej. świetne tagi, nawet nie wiem, który mi się bardziej podoba

    ReplyDelete
  6. Piękne tagi - oba dwa :D Coraz bardziej podoba mi się chlapanie... a w Waszym wykonaniu jest niezwykle inspirujące.

    ReplyDelete
  7. cudnie! piękne tagi, piękne biurko :) nie widziałam u Ciebie wcześniej tej serii, pewnie sobie wsiąknę w nią o poranku! :)

    ReplyDelete
  8. to ja dziękuję!! za zaproszenie, za wszystkie mile słowa, za inspiracje! :*

    ReplyDelete
  9. Thank you for introducing Magda to us! She is so talented!! Beautiful work ladies!

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawie, z chęcią odwiedzę bloga Magdy, zapowiada się inspirująco. Porzadek na biurku nawet w czasie pracy - dla mnie niewykonalne ;)

    ReplyDelete
  11. gość pierwsza klasa :) uwieeeelbiam twory Magdy i strasznie się cieszę że mogę z Nią być w DT Diabelskiego Młyna. Go Magda! ;*
    A Twój tag Kasiu przepiękny! Jak zawsze :)

    ReplyDelete

Blog Archive