O wyzwaniu i mrozach.

Jedno z ostatnich wydrukowanych zdjęć z zimy doczekało się wreszcie oprawy. Panie i panowie oto odrobina mroźnego koloru w maju:



Powodem mojego scrapa jest 207 mapka CreativeScrappers:


Inspirująca, prawda? Przyznam, że była dla mnie dużym wyzwaniem, ale jestem z siebie zadowolona bo nie zniechęciło mnie to i spróbowałam.

Biegnijcie szybko na bloga CreativeScrappers by podejrzeć piękne prace dziewczyn i zrobić swoją - jak co miesiąc możecie wygrać nagrodę od naszego sponsora :))

Jako bazę scrapa wykorzystałam przepiękny papier z kolekcji "Let it go" od ILS.
Dodatki to elementy i naklejki z EliseRebel od 7DotsStudio.
Jest tu również materiałowa taśma z kolekcji Mistables - PinkPaislee
oraz urocze stemple Quatres saisons, które kiedyś dostałam od Craft Origine.

Super mega długi weekend już nam się kończy i wcale mnie to nie cieszy. Pocieszam się jednak tym, że to było przecież dopiero otwarcie sezonu :D

Comments

  1. przepiekna praca!!!!! nie moge oderwac oczu od tych kwiatuszkow ktore stworzyly niesamowity trojwymiarowy efekt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo ja mam dokładnie to samo. Cudowne są kwiatuszki i kolory. Poza tym pociachane prostokąty, które tak świetnie postemplowałaś powodują ogromny mój zachwyt. Olka na mnie krzyczy, że powinnam pisać projekt na mgr, a nie oglądać prace, ale nie mogłam nie skomentować tego LOsa :D

      Delete
  2. Świetne! Ekspresyjne i zabawne! ;)

    ReplyDelete
  3. o jaaaaaaaaa; cudny i taki zimowy ale nie w zimny!

    ReplyDelete
  4. Fajnie! Jaki klimat!:) Kolory także! No i wielkie barwo, za tak piękny wynik zmagania z tą mapką! :)

    ReplyDelete
  5. kocham ten zestaw kolorów! praca jest piękna, bardzo mroźna ale na pozytywnie ;)

    ReplyDelete
  6. Scrap jest świetny! Masz niesamowitą zdolność opanowywania mapek z Creative Scrappers ;D

    ReplyDelete
  7. Brrr... a u mnie na dworze też dziś zimno :P

    ReplyDelete
  8. Twoja piękna interpretacja tak mnie zainspirowała, ze zrobiłam swoją!!!
    Dzięki:)

    ReplyDelete
  9. Piękna oprawa dla świetnego jak to ja mówię "zacieszonego" zdjęcia :)

    ReplyDelete
  10. Your work is so beautiful.... love your spin on the sketches and the amazing details you've added. Have just become your new follower!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts