Podkładki pod szklankę na ścianie.


Dziś jest super pogoda, a ja już powoli uwalniam się od kataru. Humor coraz lepszy, nos coraz bardziej opalony i nowe wyzwania przede mną :D

Jestem niezmiernie szczęśliwa, gdyż dołączyłam właśnie do zespołu Scrapki-wyzwaniowo.


Jestem bardzo podekscytowana, bo to naprawdę wspaniałe miejsce. Uwielbiam niepowtarzalny styl każdej z projektantek i tym bardziej się cieszę, że będę miała przyjemność tworzyć w tak zacnym gronie :)
Tusi dziękuję za zaproszenie i za to że mi zaufała :)

Dziś pierwsze wyzwanie, w którym biorę udział, a na blogu to już 32! Autorką inspirującego tematu jest Martyna, która postanowiła zmobilizować nas do wykorzystania podkładek pod szklankę. Dodatkowym wymogiem było użycie farby i stempla.

Ja postanowiłam zrobić ze swoich okrągłych podkładek zawieszkę z inspirującym cytatem.






Tło podkładek przygotowałam sobie ze ścinków papierów, materiałów i koronek. Następnie pokryłam je mediami i dodałam ozdoby.

Materiały które wykorzystałam ze sklepu scrapki.pl:


Biegnijcie na bloga, by zobaczyć szczegóły wyzwania i zainspirować się przepięknymi pracami dziewczyn!

Comments

  1. Ależ cudeńko!!! Jej!!! Cudo!!! Ogromnie się cieszę, że dołączyłaś do DT scrapki-wyzwaniowo :) :*

    ReplyDelete
  2. cudo:)gratuluję że dołączyłaś do DT

    ReplyDelete
  3. So true! What a gorgeous piece!!

    ReplyDelete
  4. Gratuacje!Praca świetna.:)

    ReplyDelete
  5. Gratuluję jeszcze raz!! Prześliczna jest ta zawieszka- boska kolorystyka, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję serdecznie dołączenia do DT!
    A nowe wcielenie podkładek fantastyczne!!! Bardzo lubię Twoje radosne, pozytywne chapania:))

    ReplyDelete
  7. many congratulations on the design team! that would be a dream come true! your circles are wonderful!1 love the texture and colors!

    ReplyDelete
  8. No, aż się dziwię, że dopiero teraz :P gratulacje!
    Zawieszka za mną chodzi, taka właśnie dwu-trzy częściowa, Twoja jest boska!Mieszasz te kolory tak zacnie, aż miło patrzeć :)

    ReplyDelete
  9. zawieszka jest przepiękna, bardzo inspirująca! kocham takie zestawienie kolorów, ale wychodzi na to, że kocham każde zestawienie w Twoim wydaniu ;)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję!!! A zawieszka jest bombowa :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts