Przepisy niespodziewane.

Jakiś czas temu dostałam zamówienie na art-journal i przepiśnik z przekładkami od pewnej bardzo miłej osoby. Art-journal to sama przyjemność, ale przepiśnik sprawił mi trochę kłopotu, przede wszystkim dlatego, że... nigdy jeszcze nie przygotowywałam przepiśnika. Nie mam babeczkowych stempli, baz w kształcie jajka na miękko, ani nic podobnego. Postanowiłam więc jak zwykle postawić na media i przygotować taki w jakim mi samej przyjemnie gromadziłoby się przepisy. Oto wynik mojej pracy:



Przepiśnik wykonałam na papierach z kolekcji Mistables i z pomocą Dekoracyjnej Taśmy

Jestem ciekawa, czy Wam podoba się taki nietypowy zeszyt na przepisy?

Comments

  1. Najoryginalniejszy przepiśnik jaki w życiu widziałam, jest przepiękny!!!Zrobiłam w życiu może 3, ale takiego cuda nigdy nie widziałam i nawet nie wpadłam by zrobić coś tak oryginalnego. Jednak potrzeba matką wynalazku. Gratuluję!

    ReplyDelete
  2. o kurczaczki :) Czeko - aleś zaszalała :) Gęba mi oklapła :) Super przepiśnik, taki super mediowy też bym z chęcią posiadła :)

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie mi się podoba! Chyba nawet bardziej niż takie tradycyjne - wymuskane.

    ReplyDelete
  4. No bardzo mi się podoba!! I gdyby nie to, że ostatnio wszystkie swoje oszczędności wydałam na odnowienie antywirusa, już pisałabym do Ciebie maila z zamówieniem!! Ale jak się troszkę wzbogacę, to na pewno się odezwę :D

    ReplyDelete
  5. Takiego przepiśnika to ja jeszcze nie widzłam :D

    ReplyDelete
  6. Wymiatasz :)
    Bardzo mi się podoba . Za jego inność .
    Pozdrawiam Mili

    ReplyDelete
  7. Jest genialny! I podoba mi się idea jedzenia tylko czegoś słodkiego, czegoś na ząb i "różnych" :))))

    ReplyDelete
  8. kobieto wyszlo przepieknie!! chociaz takie cuda to ja balabym sie do kuchni brac :D swietne!

    ReplyDelete
  9. Aaa, jeszcze dodam, że taki jest bardziej praktyczny, bo jak się chlapnie tu i ówdzie przy gotowaniu, to nawet nie podpadnie, ze danej plamy miało nie być :D

    Boskość sama w sobie :)

    ReplyDelete
  10. Oh gosh, this is beautiful! Everytime I see your journals you inspire me to pull out mine! Thank you!

    ReplyDelete
  11. Niesamowity przepiśnik, jedyny w swoim rodzaju!

    ReplyDelete
  12. Ooooo o_O! powiedz dla kogo to, polecę nawet na bosaka i wyrwę listonoszowi przed drzwiami xD
    Uwielbiam te stemple, tworzą super delikatny klimat i nienachalnie zapełniają przestrzeń. Czad! :D

    ReplyDelete
  13. Świetny, bardzo oryginalny :)

    ReplyDelete
  14. I just wonder how these subtle colours can be so emotionally powerful! Brilliant!

    ReplyDelete
  15. Gorgeous!!!!! I love it!!!! Great, great!!!!! ;

    ReplyDelete
  16. So beautiful! Nice work!! Love it!!
    Wish i could make it like this!!!

    ReplyDelete
  17. bardzo się podoba!! genialny jest!!!!!

    ReplyDelete
  18. co za pytanie. czy się podoba? czysta kokieteria!!! pochwał chcesz, zachwytów, umizgów!! wydało się!
    no ale nie oprę się i nie powstrzymam zachwytów. to silniejsze ode mnie. gdybym miała taki przepiśnik, prawdopodobnie leżałby pusty, bo byłoby mi szkoda kalać go moim kulfoniastym pismem. jest tak piękny, że chyba bym w ramki oprawiła. ach, ach, mdleję

    ReplyDelete
  19. rewelacja jestem pod wrażeniem:)

    ReplyDelete
  20. hmm, imieniny mam 26 lipca, urodziny 4 października ;p

    cudowny!

    ReplyDelete
  21. jeny, ale czadzior! te kolory - aż ślinka cieknie :)

    ReplyDelete
  22. mnie te babeczkowe tak znudziły, że już patrzeć na nie nie mogę

    ReplyDelete
  23. Hi, I am happy to have found your blog!It is very interesting with gorgeous projects and ideas! You are very talented!
    Hugs from Greece!!
    xoxo

    ReplyDelete
  24. Wygląda super i na pewno jest ciekawszy niż babeczkowe/jajczne stemple ;)

    ReplyDelete
  25. pewna miła osóbka pisze, że jest piękny. I cieszy się, ze nie ma na nim tradycyjnych muffinek, widelcy czy czegokolwiek co kojarzy nam się z jedzeniem. stoi w kuchni i cieszy oczy na razie, bo szkoda w nim cokolwiek zapisać:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts