5/20/2012

Scrapy naturalnie.

Na blogu Scrapki-Wyzwaniowo Guriana przygotowała dziś dla nas bardzo inspirujące wyzwanie. Tematem 33 wyzwania jest natura, a obowiązkową wytyczną użycie elementu z natury, czyli kamyka, patyka, kory, muszli lub czegoś podobnego. Koniecznie zajrzycie na bloga Scrapki-Wyzwaniowo, by poszukać inspiracji w przepięknych pracach dziewczyn z zespołu. Ja tym razem nie wzięłam udziału w wyzwaniu, ale temat mnie zainspirował i przygotowałam stronę w art-journalu w kolorach ziemi:




Wykorzystałam:



Dziś jest też dzień, w którym na blogu CreativeScrappers pokazujemy Wam nową mapkę:


Przyznam, że ta mapka była dla mnie o wiele łatwiejsza niż poprzednia :) Z pomocą papierów ILS stworzyłam taką pracę:



Zapraszam Was gorąco na bloga CreativeScrappers. Czekają tam na Was przepiękne prace pozostałych dziewczyn z zespołu. Pamiętajcie też, że biorąc udział w mapkowych wyzwaniach na blogu macie szansę zdobyć nagrodę od sponsora, którym w tym miesiącu jest The Paper Passion.


17 comments:

  1. Piękne scrapy :) oba są cudne :)

    ReplyDelete
  2. obie prace przepiekne:)

    ReplyDelete
  3. ah, ależ mi się te ciemki-motylki podobają:) Zupełnie w zgodzie z moimi aktualnymi klimatami:)

    ReplyDelete
  4. przepiekne prace!!! jak ja strasznie uwielbiam twoje tła! <3

    ReplyDelete
  5. Przepiękne prace, obie :) Są zupełnie różne, ale jednak każda ma coś w sobie. Ja również kocham Twoje boskie tła!!

    ReplyDelete
  6. Wpis do arta mnie totalnie oczarował! Jest przegenialny. :) Scrapa uwielbiam za lekkość. :)

    ReplyDelete
  7. Lubię jak dostajesz inspiracyjnego kopa :D absolutnie ciary mną zawładnęły kiedy zobaczyłam art żurnalową stronę, czarne kreseczki dające efekt spękania! boskie

    Lo superowe! na tło użyłaś jakiejś maski? takie gałązki jakby...mmm do schrupania :)

    ReplyDelete
  8. journalowy wpis jest absolutnie wyjątkowy!!....

    ReplyDelete
  9. the layout is simply lovely!! and i love your journal page- all the textural elements!!

    ReplyDelete
  10. artżurnalowa strona jest zachwycająca!!! wpadam tu do Ciebie już któryś raz, żeby sobie popatrzeć!

    ReplyDelete
  11. Przesuwam sie z góry na dół i nie wiem na co patrzeć :) Cudne!

    ReplyDelete
  12. U la la, Tobie to żadna mapka niestraszna :D A wpis koocham, tyle się na nim dzieje...

    ReplyDelete
  13. Very Beautiful.

    Carol
    www.stampattack.co.uk

    ReplyDelete

Blog Archive