Żeby nie zapomnieć.

Kobiety w mojej rodzinie to bardzo ciekawy temat i wyjątkowe osobowości. Dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy na blogu Glitz Design ogłoszono majowe wyzwanie poświęcone właśnie kobietom. Była to dla mnie świetna okazja i mobilizacja, aby stworzyć bardzo osobistego scrapa ze zdjęcie prababci. 


Myślę, że taka praca to dobry sposób na zatrzymanie czegoś, chwilę refleksji i posłanie dalej.

Bazą do scrapa jest papier Glitz z kolekcji Laced with Grace "Polka", "Stripe" i "Butterflies", użyłam też kawałków papieru z kolekcji Love Nest "Stripe". Są tu też przeznoczyste kart Scarlett Peek-a-boo.

A mediowo dużo jest tu farbek Shimmerz i Blingz.

I nieśmiało przypominam o zbliżających się wielkimi krokami Letnich Dolnośląskich Warsztatach Kraftowych. Wszelkie szczegóły i zapisy w opisie soboty i niedzieli.


Candy nadal trwa! Klikajcie w banner po lewej stronie, aby się do niego przenieść. Dzięki za tak wiele zgłoszeń już teraz :)

Comments

  1. To jest najprawdziwsze cudo!! Pięknie wszystko ze sobą połączyłaś, jestem pod wrażeniem.

    ReplyDelete
  2. o ja cieeeee.... szalejesz moja droga z tymi skrapami; ale bym go chętnie obmacała; proszę o zabranie ze sobą na nastepne spotkanie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jest mamusiu! :D Zawinę go w gazetę i zostawię Ci na peronie :D

      Delete
  3. Replies
    1. Encza, M(aniek}, Chimera Dziękuję Wam gorąco :*

      Delete
  4. Chłonę chłonę chłonę...
    Jest absolutnie idealny, klimatyczny, wzruszajacy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katarzyna! Zostawiasz mi za każdym razem tyle ciepłych słów, że aż się wzruszam.

      Delete
  5. sama magia płynie z tego LO`sa!!!! sza`po`ba!

    ReplyDelete
  6. Co tu dużo pisać, po prostu mistrzostwo...

    ReplyDelete
  7. ohalala c'est magnifique !!!!

    ReplyDelete
  8. cudowny pomysł, żeby pięknie oprawić swoich przodków.
    ja ciągle zbieram się na odwagę, choć moje babcie mają sporo wielce inspirujących zdjęć.
    nie wiem dlaczego łatwiej mi tworzyć przy użyciu anonimowych pańć.

    przepięknie wyszło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ciekawe Eliza... na głębszą rozkminkę :))
      Dziękuję.

      Delete
  9. padłam! scrap jest piękny! aż zazdroszczę, bo ja nie mam takiej odwagi do tworzenia LOsów i to jeszcze w taki sposób!
    a na warszawskim zlocie też będziesz mieć kurs? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, Ty nie masz? Przecież na pewno Ci się uda, robisz piękne prace. Próbuj i ćwicz - to daje najwięcej radości. I dziękuję Ci za miłe słowa i wizytę :*

      Delete
  10. niesamowita, magiczna praca..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magiczna? To ogromny komplement dla mnie, bo to oznacza, że coś mi się udało. Bo każda historia o naszym przodku jest trochę magiczna, prawda? :)

      Delete
  11. WoW! this is page is stunning! such a tribute to your family! and i can't wait to see my journals...so excited!!

    ReplyDelete
  12. Przepiękny! I te wszystkie warstwy...

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. IWA, scrapmanufaktur Dziękuję! Thank you :)

      Delete
  14. mdleję. Twoje prace powinny w najlepszych galeriach wisieć. a prababcia pewnie gdzieś tam Cię podgląda i oczom nie wierzy.
    mam nadzieję, że na warszawskim zlocie też będziesz nauczać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę, będę miała nauki. Scraperskie i przedmałżeńskie :d Dziękuję Ci, strasznie to miłe co napisałaś :)

      Delete
  15. piekne ...a ile warstw...jestem pod wrazeniem i ciesze sie, ze sentymenty i pamiec o naszych bliskich wciaz fruwa nad nami w tym skomercjalizowanym swiecie....Prababcia dzisiaj tanczy w różowej mgle :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Pięknie to napisałaś - też myślę, że to ważne aby pomyśleć czasem o tych historiach które zagubił czas.

      Delete
  16. Czeko! gdy mnie kiedyś doprowadzisz do zawału!!!
    już mam palpitacje :D:D:D
    jest GENIALNY i słooooooooooooooooodkie :D
    FANTASTYCZNY layout!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie, do zawału to nie chcę! :D Dziękuję :*

      Delete
  17. i mnie powalił na kolana, oprawa godna prababci:) fantastyczny!!! świetnie się komponuje wszystko ze zdjęciem nadszarpniętym zębem czasu :) i jak widać scrap prababci nie musi sie kojarzyc tylko z bezami i brązami :)

    ReplyDelete
  18. Wow, jest niesamowity! Zdecydowanie ma to 'coś', nie można oderwać oczu! :)

    ReplyDelete
  19. scrap jest zniewalający... tyle pięknych warstw, dodatków, kolorów - wszystko robi niesamowite wrażenie. genialny pomysł z oprawianiem przodków! jestem historyczką, więc idea podwójnie do mnie przemawia ;)

    ReplyDelete
  20. This is so artistic and beautiful! You did such a lovely job with it! Thanks for playing along in this month's Glitz Design blog challenge....good luck!!

    ReplyDelete
  21. oh wow, this is incredible... so very pretty!!!

    ReplyDelete
  22. Wow!!! such beautiful layout!! Absolutly amazing!!! Fantastic work! :)

    ReplyDelete
  23. Stunning layout! Thanks so much for taking part in our challenge over at the Glitz blog, good luck!

    ReplyDelete
  24. Absolutely gorgeous! Love all the layers and all the amazing details!!! Thanks for playing along with Glitz Design!!!

    ReplyDelete
  25. Congratulations on being named part of the Glitz Design May Blog challenge Top 5! Please head over to the blog to check it out!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts