6/01/2012

Debiut na The Color Room.

Nie wiem jak dziś u Was, ale u mnie pogoda jest zdecydowanie niesłoneczna. Dlatego bardzo się cieszę, że mogę pokazać Was coś odrobinę rozweselającego kolorem. Wszystko za sprawą nowej, baaardzo słonecznej i pozytywnej palety na The Color Room. 






Paleta wygląda tak:





Dodatkowo w takich kolorach mam też teraz paznokcie :D
Biegnijcie szybko na The Coloro Room, aby zobaczyć prace reszty dziewczyn z zespołu. Są niezieeemsko inspirujące! Nie macie pojęcia jak cieszę się będąc w tym zespole.

Mój debiut wydawał mi się na początku trudny, bo nie wiedziałam jak ugryźć te kolory. Jednak w trakcie pracy okazało się szalenie przyjemnie. Polecam Wam zmierzenie się z tą paletą :)

14 comments:

  1. Absolutely gorgeous- your layering is amazing- and so much great texture!! Nice work!

    ReplyDelete
  2. Zapiera dech z jaka swoboda i rozmachem rozpracowalas ta palete. Narobilas mi apetytu na te niesamowite kolory!

    ReplyDelete
  3. no, paleta rzeczywiście onieśmielająca... świetny layout, bardzo mi się podoba sposób, w jaki traktujesz gotowe kwiatki

    ReplyDelete
  4. wohoo, zaszalałaś totalnie! świetna ta paleta, skrap powala!

    ReplyDelete
  5. Świetne połączenie ciepłych i energetycznych kolorków :)

    ReplyDelete
  6. Mmmm, rozpływam się...

    ReplyDelete
  7. cudnie to wszystko zrobiłaś...

    ReplyDelete
  8. cudnie czekoczynowo :)skrap aż płonie od ciepłych odcieni a to jest to, co Morionki lubia najbardziej :D

    ReplyDelete
  9. Look at all those luscious layers! Wonerful!

    ReplyDelete
  10. dosłownie dech zapiera! fantastycznie poradziłaś sobie z tą paletą! dla mnie totalny czad :D:D:D daje po oczach! i sprawia, że jest tak przyjemnie ;)
    piękny debiut w nowym miejscu :* gratuluję :*

    ReplyDelete
  11. Wow! Fantastyczna praca! Piękne kolory! :)

    ReplyDelete
  12. Co za kolory!!! Bardzo ciekawa paleta :)))

    ReplyDelete
  13. jaa! piekna praca! tyle energii i swietnie dobrane kolory :D

    ReplyDelete
  14. I wanted a closer look at this layout. I am stunned at how many layers there are and how gorgeous this turned out. Aboslutely love your work. Will keep browsing your blog. Very inspiring!

    ReplyDelete

Blog Archive