Diabelska strona.

Czy znacie to miejsce? Diabelski Młyn jest naprawdę inspirujący, a dziewczyny z zespołu mają głowy pełne pomysłów. To był dla mnie zaszczyt, gdy zaprosiły mnie abym była gościem na tym pięknym blogu. Dziękuję Wam gorąco jeszcze raz :*



Moim zadaniem było powiedzenie kilku słów o art-journalowaniu i przygotowanie specjalnego wyzwania. Jeśli chcecie poznać jego szczegóły i trochę poczytać zapraszam Was do Diabelskiego Młyna.

 Moim marzeniem jest, aby wzięły udział w tym wyzwaniu także osoby, które z mediami dotąd nie miały zbyt wiele wspólnego, a w ich wyposażeniu nie ma ogromnych ilości preparatów. Jeśli chcecie wiedzieć jak to zrobić zajrzyjcie do linka powyżej.

Ja przygotowałam pracę używając tylko kilku kolorów i mediów. Pomogły mi papiery ILS z najnowszej kolorowej kolekcji VIVID. Opowiada o bardzo ważnym i szczęśliwym dniu w moim życiu:


Biorąc udział w wyzwaniu przy okazji możecie wygrać bon na zakupy do sklepu Craftfun.pl

Comments

  1. takie sprawy to ja idę na maila :d

    ReplyDelete
  2. Cudne to strasznie - może zbiorę się w sobie i się odważę :)

    ReplyDelete
  3. Suppper, ja nie mam mediów praktycznie w ogóle, lecę zaraz na bloga diabelskiego! :D

    Twoje żurnalowanie ma w sobie gigantyczną moc, którą pochłaniam z przyjemnością :D

    ReplyDelete
  4. piekna pelna energii strona!

    ReplyDelete
  5. The colors are just amazing!!!

    ReplyDelete
  6. Cudny wpis!!!
    Bardzo energetyczny :))
    :*

    ReplyDelete
  7. wow, this is amazing. gorgeous creation!

    Dunja xx

    ReplyDelete
  8. Love your textured and spattered pages!!

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie kolory! Dają po oczach. <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts