Moje majowe ulubione.

W tym miesiącu z małym opóźnieniem, ale nadal bardzo ważne :) Dziś będzie zdecydowanie wizualnie.

1. Najpierw świetny utwór Deadmau5. Na pewno nie wszyscy lubią taką muzykę, ale dla mnie jest super relaksująca. Polecam włączyć i dopiero oglądać dalej :)


2. Przepiękne zdjęcie znalezione za pośrednictwem Poppytalk:


3. Urzekające dzieła Kirstin Westgard 


4. Ten tutorial na bransoletkę - baaardzo mi się podoba!


5. Niesamowite kolaże i obrazy Nicka Bantocka - zajrzycie koniecznie na Jego stronę.



6. To jedno z tych zdjęć w które mogłabym się wpatrywać godzinami. Autorstwa FauSTINa06. Warto przejrzeć cały profil na deviantART.


7. Zbiór niesamowitych, brzydkich, odstręczających i niepokojących zdjęć. Mimo czystej niechęci również nie mogłam przestać oglądać ich wszystkich. Tylko dla widzów o mocnych nerwach :D Neither abstract, nor pale.

to oczywiście tylko delikatna zachęta
8. Od wielu długich lat uwielbiam zdjęcia Oli Żwan. Jednak jestem także wielką fanką Jej rysunków. Ola przygotowała bardzo inspirujący filmik:



9. Szparagi pod beszamelem - jedliśmy chyba ze sto razy w tym miesiącu i wciąż nam mało :D
Polecam np. ten przepis.

10. I jeszcze strona art-journalowa. Inspiruje na maksa:

{źródło}

Jak podobają Wam się moje ulubione z maja? Słabo wiosenne, ale jak dla mnie były dużą inspiracją.

A już jutro rano zajrzyjcie tu po coś nowego :)

Comments

  1. bransoletkowy tutorial uwielbiam. :D Bajecznie prosty, a efekt nieziemski!

    ReplyDelete
  2. dobra, muzika puszczona, lecę przesadzać kwiatki! "neither abstrackt..." oczywiście prześwietlę we wszystkie strony!

    ReplyDelete
  3. fantastyczne wszystko.
    rusza mnie:)

    ReplyDelete
  4. oooo! żwanola! poznałam ją 100 lat temu w warszawie i wtedy zakochałam się w jej fotkach, a potem... zapomniałam. dzięki za przypomnienie :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts