6/27/2012

Odliczam godziny.

Przed nami wielki dzień, na który czekamy cały rok. Przynajmniej ja :D Już w tą sobotę, 30 czerwca spotkamy się na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym w Warszawie



Będzie tam miała miejsce premiera sprzedażowa najnowszej kolekcji projektu naszych zdolnych CraftHouse'owych dziewczyn: Moriony i Piekielnej Owcy "Love songs":


Jeśli chcecie zobaczyć więcej szczegółów papierów zapraszam Was tu. Papiery zapowiadają się naprawdę smakowicie. 

Mam dobrą wiadomość dla osób, które zapisały się na moje warsztaty: podczas twórczej pracy będziecie miały okazję pociachać właśnie te papierki :))

Przy okazji informuję, że nadal są jeszcze 4 wolne miejsca na warsztat. Szczegóły tutaj. Zapisywać można się pisząc do mnie na maila: czekoczyna@gmail.com

Jeśli będą wolne miejsca na warsztat można zapisać się jeszcze podczas zlotu. Wystarczy znaleźć mnie lub poszukać informacji na stoisku CraftHouse.

A dla wszystkich z Was, które nie będą mogły pojawić się na Zlocie oraz oczywiście też dla tych z którymi jednak się spotkam będę miała w piątek niespodziankę. Zajrzyjcie tu do mnie koniecznie.

4 comments:

  1. a mnie czeka weekend tortur, wszyscy na zlocie, ale Wam zazdroszcze tego co tam sie bedzie dzialo... a ja tylko na pierwszym byłam eheh może za rok.. a papiery są piękne :):)

    ReplyDelete
  2. Zazdraszczam również tego zlotu! Fajnie wam będzie razem. Poproszę o sprawozdanie potem ;))

    ReplyDelete
  3. Czeko - strasznie się cieszę, że się spotkamy :) Do zobaczenia :)

    ReplyDelete
  4. tym razem sobie nie odpuszczę i Cię pomacam, mniahahahahaha

    ReplyDelete

Blog Archive