6/03/2012

Odrobina koloru... duża odrobina.

Dziś mamy superowy dzień, bo na blogu CreativeScrappers ukazuje się nowa mapka. A razem z nią kolejna wielka inspiracja dla mnie. Tym razem było naprawdę przyjemnie i bezproblemowo. Trochę się tylko pobrudziłam na brodzie i szyi farbą :D Przyznam, że strasznie się nakręciłam na te kolory. Oto moje wyniki:


 

A tak prezentuje się mapka:


Wykorzystałam dużo mediów, a bazą był mi papier PinkPaislee i papiery TheScrapCake One Moment In Time Są tu też elementy materiałowe Primy, chipboardy ze Scrapińca, maska Primy, tekturka PinkPaislee. A pochlapałam sobie Shimmerzami.

A oprócz tego jakiś czas temu miałam przyjemność zrobić art-journal dla Krisitn z alteredstatesstudio.blogspot.com:


Po więcej szczegółów i materiały które wykorzystałam zapraszam tu.

14 comments:

  1. ileż tam się dzieje na tym scrapie! też mi się kolorki podobają,

    ReplyDelete
  2. Ilove your art its very beautiful and amazing

    ReplyDelete
  3. Miałam napisać, że cudowne kolory scrapa, ale jak zobaczyłam art-journal to mi szczęka z wrażenia opadła - przekochany jest :D Zazdroszczę posiadaczce!

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się w tym art-journalu, jejku jak ja zazdroszczę nowej właścicielce!Cudo!!!Nie mogę wyjść z zachwytu! Czy zgodzisz się abym kiedyś zliftowała go?

    ReplyDelete
  5. Artjournal..........CUDO. Ostatnio namiętnie artjournaluję;)

    ReplyDelete
  6. Genialne prace!!! Twoja sprawnosc i swoboda w operowaniu kolorami jest niesamowita! Podziwiam:)

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze podoba mi się twoja zabawa z mediami

    ReplyDelete
  8. zarąbiste!!! obłędna kolorystyka!

    ReplyDelete
  9. your page is awesome- i love the colors, and so much detail!! the journal is so lovely!! it is spectacular to know it was made for me! i love it!! thank you for the post and link!

    ReplyDelete
  10. Wow your work is just spectacular, some much texture, vibrant color and beautiful contrast between your elements. Just beautiful!

    ReplyDelete
  11. O jaaaaa.... te kolory są niesamowite! I niesamowity scrap!! Świetny!

    ReplyDelete
  12. Czeko, Czeko, Czeko!!! Wsiego dobrego w dniu urodzin!!!!
    Scrapiszcze cudne!
    Buziol wielgachny :*

    ReplyDelete
  13. I can stare at your work for so long and find something new each time...I love it!! Beautifully done as always!

    ReplyDelete

Blog Archive