Spokojne pożegnanie.

Czerwiec jest dla mnie baardzo zakręcony i zalatany. Naprawdę ciężko znaleźć mi wolną chwilę. Chciałabym coś napisać, zrobić coś więcej... w lipcu na pewno mi się uda. Są jednak okazje i inspiracje, którym nie mogę przepuścić :)) Jedną z nich jest najnowszy numer magazynu 30x30! Miał dziś swoją premię i oprócz szalenie ciekawych artykułów i zdjęć znajdziecie tam też moją pracę:


W całości na papierach z najnowszej kolekcji ILS.

Ta praca jest jednocześnie moją ostatnią w zespole CreativeScrappers. To była dla mnie świetna przygoda, ale niestety brak czasu i inne zobowiązania nie pozwoliły mi zgłosić się do powtórnego naboru i brać udział w tym DT przez następne miesiące. Jednak zabawa tam to była dla mnie wielka inspiracja i jeszcze nie raz zajrzę na bloga. Tak wyglądała mapka z którą pracowałam:


Zajrzyjcie tu aby zobaczyprace dziewczyn z zespołu.

Comments

  1. Właśnie to cudo wpadło mi w oko, gdy przeglądałam magazyn 30x30. Jestem oczarowana urokiem tej pracy :)

    ReplyDelete
  2. Super!!! ;) A z czasem tak bywa... zdolne Dziewczyny go nie mają za dużo...;)

    ReplyDelete
  3. super, w moim klimacie:)

    ReplyDelete
  4. przepiekna praca! i gratuluje publikacji w 30x30!!!! :))

    ReplyDelete
  5. Praca przepiękna!

    A tak poza tym to...
    Chciałam napisać tylko, że trafiłam tu przypadkiem. To wszystko przez Diabelski Młyn. Ale jestem pod ogromnym wrażeniem. Co więcej, dzięki Tobie chyba zakochałam się w art journalingu. Czy będzie to miłość z wzajemnością? Czas pokaże. A ja, bądź co bądź, składam ogromniaste podziękowania za inspiracje!

    ReplyDelete
  6. Przepiękna praca..ileż na niej się dzieje :)

    ReplyDelete
  7. cudny scrap :)
    dostałaś może mojego maila? bo mi się coś dziwnego ze skrzynką dzieje :(

    ReplyDelete
  8. wow, this absolut gorgeous. I love the soft Shabby Chic. Your style is amazing.

    sweet Hugs, Dunja x

    ReplyDelete
  9. Przepiękna praca! Jestem zachwycona;)

    ReplyDelete
  10. Jest przepiękna, delikatna, jak morska bryza, cudowna!

    ReplyDelete
  11. Congratulations! It really makes you feel calm when you look at it!!!
    xoxo

    ReplyDelete
  12. wśród rozmaitych prac w tym magazynie ta od razu przykuła moją uwagę.
    cudownie lekka i kojąca.

    ReplyDelete
  13. WOOHOO! congrats darling! YOU are a true inspiration! totally L-O-V-E the colour scheme, the tone-on-tone and the softest hints of teal. This is food for the soul! brilliant job as always! xoxo

    ReplyDelete
  14. So soft, so gorgeous! LOVE it!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts