6/12/2012

Take a note(book).

 Notesy to coś co uwielbiam. Zawsze szukam ładnych i wyjątkowych. Lubię też je robić, jednak dla samej siebie jeszcze mi się nie zdarzyło :) Nie dla mnie jest też i ten notes, który dziś Wam pokazuję. Jednak bardzo go polubiłam i gdybym przygotowywała jakiś dla siebie na pewno zrobiłabym bardzo podobny.




 Okładka to głównie beztroska zabawa mediami :) Główną rolę zagrała tu pasta strukturalna i mgiełki (również te, które sama sobie przygotowałam łącząc rozcieńczone ecoliny z masą perłową). Notes jest gruby i mam nadzieję, że pomieści wiele pięknych słów.

Jeśli jesteście zainteresowane jakich jeszcze materiałów użyłam koniecznie zajrzyjcie do mojej notki na blogu CraftHouse.

Chciałabym podzielić się z Wami również dwoma informacjami. Po pierwsze znalazłam się w niesamowitym, absolutnie inspirującym i wyjątkowym towarzystwie wśród gościnnych sierpniowych projektantek niemieckiego magazynu Die Scrapperin! To dla mnie szalony zaszczyt. Janna I Felicitas - dziękuję Wam baaardzo za zaproszenie. A dla Was już niedługo będę miała niespodziankę z tej okazji :)


A jeśli już jestem przy DesignTeamowych nowościach to mam dla Was również informację, że kończę już swoją niesamowicie inspirującą przygodę w zespole bloga CreativeScrappers. Niestety ilość obowiązków nie pozwoliła mi przedłużyć tej wspaniałej zabawy. CreativeScrappers ma już nowy Design Team, a w nim nasze trzy super dziewczyny! Same spójrzcie które zaglądając na bloga. :)

15 comments:

  1. gratulacje!
    chyba każdy uwielbia notesy :) świetne tło, idę podejrzeć, jak jest zrobione!

    ReplyDelete
  2. Gratulacje!W pełni zasłużone!! A notes świetny!!

    ReplyDelete
  3. Gratulacje, notes bardzo ładny

    ReplyDelete
  4. Congratulations!!!!
    This album is amazing!!!!! :)

    ReplyDelete
  5. obłędny notes!!:))
    i GRATULACJE:))

    ReplyDelete
  6. Gratuluję zasłużonego wyróżniania!!
    Notes jest cudny, taki lekki, świeży, kojarzy mi się z letnim porankiem :)

    ReplyDelete
  7. REWELACJA!!! WSPANIAŁY notes! Te wszystkie detale! CUDO! Niesamowite! Za każdym widzę nowe szczegóły! GRATULACJE wyróżnienia!!!

    ReplyDelete
  8. Gratulacje! A notes świetny, piękne kolorki :)

    ReplyDelete
  9. Jeden z piękniejszych notesów jakie widziałam;-) Cudny;-) No i gratulacje kochana, zamieszaj tam swoim talentem;-)))

    ReplyDelete
  10. Gratuluję! A notesu zazdroszczę bo jest genialny ;).. W sumie jak wszystko co wyjdzie spod Twoich łapek :D

    ReplyDelete
  11. Congrats Kasia!! Great news!!

    ReplyDelete
  12. Brakowało mi Twoich prac. Jak Cię nie ma dłużej, niż tydzień to serio, jakby mi ktoś lizaka zabrał :P Gratuluje! :* notes przepiękny :)

    ReplyDelete

Blog Archive