6/20/2012

Trochę literek.

Literomania to słowo mi baaardzo bliskie. Uwielbiam literki, słowa, czcionki - po prostu szaleję na tym punkcie. Od dawna obiecywałam sobie, że kiedyś w końcu przygotuję dla siebie tabliczkę z jakimś fajnym tekstem na ścianę, ale wiadomo... trudno się zabrać za coś tylko dla siebie :) Ostatecznie zmobilizowała mnie do tego Ankan przygotowując dla nas na scrapkach-wyzwaniowo bajeczne wyzwanie "Literomania". Zrobiłam dla siebie słowa na niewielkiej tablicy malarskiej wcześniej przygotowując tło.

Strasznie cieszę się, że jestem w zespole razem z dziewczynami. Mają głowy tak pełne pomysłów, a ja mogę spróbować nowych form i czegoś się nauczyć. Jeśli chcecie poznać szczegóły wyzwania zapraszam tu. Na blogu scrapki-wyzwaniowo obejrzycie też pracę dziewczyn - baaardzo inspirujące. 

 

Do przygotowania swojej pracy wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl:




8 comments:

  1. świetna praca!!! i te słowa są świetne :)

    ReplyDelete
  2. Pomysł i wykonanie świetne i myśl również :)

    ReplyDelete
  3. Napchane literkami po brzegi oł jeee :D super praca

    ReplyDelete
  4. Great quote and great art work!!!

    ReplyDelete
  5. super!! tez mi sie strasznie podoba:D

    ReplyDelete

Blog Archive