6/29/2012

Tutorial - łatwe tło mixed-media

Obiecałam Wam w poprzednim poście coś na pocieszenie dla tych, którzy niestety nie mogą być na Zlocie. Oczywiście jest dla wszytkich, ale to o Was, Niezlotowcach myślałam gdy zaczynałam robić ten filmik.

Dziś chcę się z Wami podzielić tutorialem na bardzo łatwe mixed-mediowe tło. Na jego bazie wykonałam prostą zakładkę, ale efekt nie jest powalający jeśli chodzi o ilość ozdób. :) Jednak moim celem było przedstawienie Wam techniki.



Oto materiały, których użyłam do wykonania pracy:

- Gesso
- Pasta strukturalna
- Shimmerz Aqua marine, Silver bells
- Pearlz Blue By U, Green with envy
- Blingz Mello Yello
- Metaliczna farba akrylowa
- Pasta pozłotnicza
- Glimmer Mist Gold
- mgiełki własnej roboty: Ecoline + paerfect paerls + woda
- skrawki papierów, taśma malarska, pocztówka, klej i nagrzewnica

Gdy skończyłam pracę z tłem dodałam trochę stemplowania, potuszowałam brzegi i nakleiłam napis.

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Co Wam się podoba w filmiku, a co nie. Przepraszam za te momenty bez dźwięku, ale nowoczesna technika to nie jest moja mocna strona :D


21 comments:

  1. Łatwe! Łatwe!?
    No ale filmik świetny, uświadamia kilka rzeczy;)
    Ale, ja na przykład, przynajmniej na początku filmiku dowiedziałabym się chętnie co to było-czy wpierw gesso później pasta, czy na odwrót, a może to było zupełnie co innego- nie znam się kompletnie!o.O Sama nie mam pojęcia czy umiałabym w ogóle zrobić taki filmik, ale może dałoby się dodać napisy, tak już przy montażu?

    ReplyDelete
  2. SUPER !!! Jestem po wrażeniem ;P

    ReplyDelete
  3. Tak, wiem - napisy na pewno wiele by pomogły. Tym razem już zabrakło mi do nich cierpliwości dlatego podałam dwa razy listę produktów. W pierwszej kolejności używam gesso, potem pasta strukturalna. Widać nazwę na słoiku gdy zbliżam go do obiektywu :)
    A czy łatwe? Zdecydowanie, wystarczy tylko spróbować.

    ReplyDelete
  4. Hurrraaaa!!!! Nareszcie film!!! Super, cieszę się bardzo Kasiu, ze zrobiłaś go. :)))

    ReplyDelete
  5. Lovely page! I love watching you working through your process!

    ReplyDelete
  6. Jest super!! Pierwszy raz w życiu obejrzałam tak długi turtorial, bo normalnie coś, co trwa dłużej niż trzy minuty, u mnie, odpada ;) Zachęciłaś mnie do różnych mediowych prób, dobrze, że w tym roku nie czeka mnie (wyjątkowo!!) żadna poprawka, będę miała dużo czasu :D Jeśli chodzi o dźwięk/jego brak, puściłam sobie swoje hity (jestem bardzo wybredna, jeśli o muzykę chodzi) i po problemie.
    A na zlocie i tak będę ;P
    Dzięki za podzielenie się wiedzą!!

    ReplyDelete
  7. Ojej połowy...większości mediów to nawet nie znam, a co dopiero mieć je we własnej kolekcji, ale dzięki filmikowi zacznę kombinować z tym co mam, a może coś z tego wyjdzie? Dziękuję moja droga!

    ReplyDelete
  8. pięknie tło, super filmik:)faktycznie brakowało mi trochę mówienia, ale za to music świetny :)

    ReplyDelete
  9. Filmik bardzo pomocny, wyjasniłas mi to czego nie rozumiałam, Dziękuję i mi tez brakowało słów :)

    ReplyDelete
  10. fantastycznie! aż buzia mi się rozdziawiła ;)

    ReplyDelete
  11. ło paniusiu, teraz to ja będę wymiatać po czekoczynowemu i wszyscy będą mnie podziwiać. a ja będę się nurzać w chwale, blasku fleszy, otoczona męskimi, opalonymi torsami. ech, rozmarzyłam się :D

    ReplyDelete
  12. great tutorial !!! thanks !

    ReplyDelete
  13. świetny kurs!!! fantastyczne tło wyszło :))

    ReplyDelete
  14. Super! Dzięki:) Wszystko jest jasne i zrozumiałe bez słów, które, jak się okazuje, nie są niezbędne ;) Fajny był ten pierwszy kawałek muzyczny - bardzo mi współgrał z Tobą taką, jaką Cię wirtualnie odbieram :)

    ReplyDelete
  15. Wonderful tutorial ! Thanks ! :-D

    ReplyDelete
  16. Świetny filmik, wiele wyjaśnia! W końcu zobaczyłam do czego potrzebne jest gesso i pasta strukturalna! :-)

    ReplyDelete
  17. Thank you for the inspiration!!
    Love your work!!!

    ReplyDelete
  18. Fantastycznie! Wielkie dzięki za dzielenie się wiedzą :)Świetny, przejrzysty kurs :D Zabieram się do mediowania ;)

    ReplyDelete
  19. Thanks for sharing this - I loved it! And I loved the color of your nails ;-)!

    ReplyDelete
  20. Pierwsze próby poczynione :)

    ReplyDelete
  21. Plakatówki metaliczne firmy Astra też dają fajny efekt :)

    ReplyDelete

Blog Archive