6/16/2012

Ulubione owoce.

Przybywam dziś do Was umęczona i blada. Za mną i przede mną jeszcze wiele godzin żmudnej, frajerskiej nauki. 
Chciałabym Wam pokazać scrapa, którego przygotowałam do palety #115 na The Color Room. Przyznam, że miałam problem jak ją ogryźć. Jednak postanowiłam, że nie mogę się poddać bez walki i oto jej wyniki:



A tak wygląda paleta:


Jeśli chcecie stworzyć prace do niej to zapraszam Was na The Color Room. Tam znajdziecie wieele inspiracji :)

Wszystkie materiały użyte w tej pracy pochodzą ze sklepu scrapki.pl Po szczegóły zapraszam tu.

Chciałabym się jeszcze podzielić z Wami niesamowitą informację. Spotkał mnie absolutnie nieziemski zaszczyt - zostałam gościnną projektantką Primy. Nadal nie mogę w to uwierzyć. :)) W zespole też inne znajome polskie twarze. Jeśli jesteście ciekawe jakie zapraszam Was na bloga Primy.

I jeszcze jedno - jestem zmuszona przedłużyć o tydzień czas trwania drugiego z trzech candy - kolażowego. Niestety jestem teraz tak zakręcona, że kompletnie nie mam czasu się tym zająć. Wybaczcie, naprawdę nie jestem w stanie. A może przy okazji jeszcze niektóre z Was zdążą się dopisać do zabawy? Przypominam nagrodę:


A więc wyniki 24 czerwca - nadal możecie się zapisywać. A 25 czerwca zaczynamy kolejną zabawę :)

17 comments:

  1. Gratuluję :)wyboru do Primy
    Scrap rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  2. Scrapek śliczny i gratulacje :)

    ReplyDelete
  3. Gratulacje!!! Ten scrap jest nieziemski, lekki jak piorko i taki marzycielski...

    ReplyDelete
  4. scrap cudowny a losowanie przeprowadzisz w wolnej chwili, wiadomo jak to z czasem czasami jest:):):)

    ReplyDelete
  5. ugryzłaś cudownie! :D

    ReplyDelete
  6. przepiekny scrap.. dawno nie widzialam takiego delikatnego :)

    ReplyDelete
  7. Piękny, lekki scrap, taki marzycielski. Ja również siedzę w książkach i dodatkowo walczę z pewną uciążliwą infekcją :/
    Wczoraj na blogu Primy zauważyłam znajome nazwisko i bardzo się ucieszyłam, że w taki sposób została wyróżniona jedna z moich ulubionych scraperek :) Gratuluję!!

    ReplyDelete
  8. No, ale dlaczego niby nie stały DT tylko guest!? :D gratulacje wielgachne zdolniacho :*
    Skrap uroczy i tak fantastycznie chłodzący :)

    ReplyDelete
  9. Kochana, przede wszystkim gratuluję współpracy z Primą :*
    Na pewno zachwycisz nas nie jedną cudowną pracą!
    co do Twojego scrapa, to dosłownie omdlałam jak go zobaczyłam! jest przepiękny! świetnie poradziłaś sobie z tą paletą :)
    mam nadzieję, że nauka pójdzie Ci gładko i wszystko bezproblemowo pozaliczasz :) 3mam mocno kciuki :*

    ReplyDelete
  10. Kochana - już pisałam na FB (choć zapewne nie czytałaś), że Polska rządzi w Primie w tym roku!!! Absolutnie mega gratulacje za GDT!!! Fantastyczna wiadomość!!! Ale moim zdaniem to całkowicie słuszny wybór - twoje prace są nieziemsko piękne!!!

    Co do scrapa - piękny jak wszystko, co tworzysz.

    ReplyDelete
  11. Gratulacje! A scrap- cudowny;)

    ReplyDelete
  12. WOW!!! GRATULACJE!!! SUPER!!! Scrap przepiękny! Cudowne detale!!!

    ReplyDelete
  13. Totally amazing work!! As is your DT layout today for Creative Scrappers! Bravo!!

    ReplyDelete
  14. Scrap jest niesamowity!! Zdjęcie tak pięknie wkomponowane w te wszystkie kolory i warstwy - zachwycający!
    Powodzenia w nauce! :))

    ReplyDelete
  15. gratuluję!
    Prima to szczęściarze. :)

    ReplyDelete

Blog Archive