7/10/2012

Co było w szufladzie biurka?

Gdyby moje biurko miało szuflady to byłby piękny tytuł posta. Niestety nie ma ani jednej, a ja bardzo żałuję. Jednak do sprostania wymaganiom nowego wyzwania na scrapki-wyzwaniowo wcale nie potrzebna nam szuflada, bo przecież artykuły biurowe można trzymać wszędzie. To właśnie one są tematem, który zaproponowała nam Guriana.
W pracy należy użyć minimum trzech dowolnych artykułów biurowych, np. spinacze, zszywki, taśmy, sznurek pakowy, klipsy, zakładki indeksujące,koperty, skoroszyty, segregatory, pinezki, wizytówki, kalka, różne druki itp.

Ja przygotowałam stronę w art-journalu, bo jest to jedna z moich ulubionych form, a wyzwania na scrapki-wyzwaniowo zawsze świetnie mnie mobilizują, aby z nią popracować.




Artykuły biurowe, które wykorzystałam to spinacze biurowe, datownik, zszywki, linijka z szablonem liter. Spinacze wykorzystałam również jak maskę używając mgiełek. W ten sam sposób wykorzystałam linijkę. 

Więcej prac do tego wyzwania od dziewczyn z DT oraz dokładne wytyczne wyzwania znajdziecie na blogu scrapki-wyzwaniowo.

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl



14 comments:

  1. bardzo fajna interpretacja wyzwania ;-)

    ReplyDelete
  2. Mmmm, jak to wspaniale rozpocząć dzień takim widokiem :D
    Odbity spinacz jest boski :D
    Na wszystko teraz patrzę pod kątem remontu ahahah i powiem Ci, że gdybyś nagle zmieniła fach, zapuściła włosy pod pachami i zainwestowała w pokaźny brzuch, to od razu bym Cię zaangażowała do ekipy remontowej i zażyczyła sobie artystyczną ścianę xD
    :*

    ReplyDelete
  3. hahaha, Guru LOVE YOU! Czeko- jesteś mistrzynią Art Journalu! Uwielbiam Twoje prace!(i nastepnym razem obiecuje dotrzec na warsztaty, hahaha)

    ReplyDelete
  4. jak cudnie wtopiłaś tę panią w tło.
    ja też kocham twoje żurnalowanie.

    ReplyDelete
  5. Zapraszam Cię do zabawy, jeśli możesz.... i chcesz http://mojkompasmojezycie.blogspot.com/2012/07/11-pytan-zabawa-blogowa-jesli-cos.html

    ReplyDelete
  6. lovely! that is all my favorite stuff! is the girl an image transfer?

    ReplyDelete
  7. Awesomeness all over this art journal page!!

    ReplyDelete
  8. OJ zgadzam się z poprzedniczkami - CUDO!!

    ReplyDelete
  9. thank you for the inspiration!
    http://stoffundpapier.blogspot.com/2012/07/art-journal-seite-5.html?spref=bl

    ReplyDelete
  10. stoffundpapier is my mom :-) she inspired me with her journal page :-)
    .... so I made also one in my art journal:
    --> http://beccsbecker.blogspot.de/2012/07/art-journal.html

    thanks for inspiring me!!!

    ReplyDelete

Blog Archive