Co mnie najbardziej inspiruje?

Pytanie jest dosyć kłopotliwe, bo tak naprawdę inspiruje mnie bardzo wiele rzeczy. Jednak postanowiłam na nie odpowiedzieć i zawrzeć to w tym poście, aby móc przypominać sobie w chwilach kompletnego braku ochoty na tworzenie. {czyli np. dziś ;p} A być może Wam też się spodobają moje inspiracje.

Zrobiłam szybki rachunek sumienia, chwilę pomyślałam i wyszło na to, że najbardziej inspirują mnie faktury i natura. Dlatego właśnie ostatnio tak bardzo lubię w swoich art-journalach "taplać się" w kolorach ziemi. Połączenie tych dwóch inspiracji zmobilizowało mnie do lepszego przyjrzenia się temu, co mnie otacza. Zrobiłam kilka zdjęć, którymi teraz chciałabym się z Wami podzielić.




Śmiało mogę powiedzieć, że na punkcie faktur mam po prostu fioła. Dlatego takie szukanie ich wokół siebie bardzo wiele mi dało.




Zauważyłam, że inspiracji naprawdę można szukać wszędzie. Nie zawsze musi to być odpalony komputer, czy pisma "branżowe" :)




Chwila skakania po zakamarkach działki i ogrodu z aparatem i wszystko wróciło do normy. Nerwowo kończę pisać posta i zerkam już na mój art-journal. :)


A jak Wam podobają się moje inspiracje? Jakie są Wasze?

Jeśli jesteście ciekawe, co jeszcze mnie inspiruje wśród rzeczy znalezionych w sieci zajrzyjcie tu:


ps. jeśli ktoś ma ochotę wykorzystać moje zdjęcia np. jako tekstury w photoshopie to proszę pisać na maila. Prześlę w wyższej rozdzielczości i rozmiarze, bez znaku wodnego :)

Comments

  1. Love these Textures Czekoczyna. They would look great as digital overlays!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lydell. If you like it I can send it to you on e-mail.

      Delete
  2. O tak faktury są niesamowite, działają na wiele zmysłów i to mi się w nich najbardziej podoba, nie są nudne :D
    Muszę sobie zapisać Twoją stronę z inspiracjami, bo jest świetna ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Działają na wiele zmysłów! Bardzo trafnie to ujęłaś :)

      Delete
  3. świetny post, dzięki:)

    ReplyDelete
  4. Ciekawa jestem Kasiu co za chwilę stworzysz ... mnie zauroczyło pierwsze zdjęcia, kocham drewno ...nigdy jeszcze nie tworzyłam nic na podstawie inspiracji z natury, chętnie się tego podejmę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, byłoby super. Nie mogę doczekać się wyniku tej inspiracji :*

      Delete
  5. naprawdę świetne tekstury znalazłaś dookoła siebie :) cudowny pomysł :) mi najbardziej przypadła do gustu piąta :) w takim razie miłego tworzenia :))

    ReplyDelete
  6. GENIALNE!!! WSPANIAŁA inspiracja! REWELACYJNE fotki! ♥

    ReplyDelete
  7. Ja lubię najnajanajbardziej łuszczącą się farbę na różnych rzeczach...i nieodmiennie rdzę i spękaną ziemię,np. wyschnięte kałuże... i deski odbite w betonie- taki ślad po szalunku...i uschnięte i wypreparowane przez czas liście...takie szkielety...
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts