7/24/2012

Coś tylko dla siebie.

Często przygotowuję art-journal dla innych osób, a sama żurnaluję zwykle w zwykłym zeszycie. Dlatego, gdy znalazłam ostatnio odrobinę czasu postanowiłam przygotować art-journal tylko dla siebie.


Bazę okładki z tektury modelarskiej wykleiłam ścinkami papierów, a następnie pokryłam pastą strukturalną.


Kolejnym krokiem było nałożenie medium żelowego przez maskę Dylusions. Uzyskałam efekt jakby strona wyklejona była folią bąbelkową. "Bąbelki" uwidoczniły się szczególnie, gdy okładkę pokrytą kolejną warstwą pasty strukturalnej i gessa podkolorowałam Glimmer Mistami i farbami. Za jej ozdobę posłużyły mi głównie kwiatki Prima i przepiękne literki AmericanCrafts.



W moim żurnalu jest dokładnie 30 podwójnych stron. Chciałabym od dziś przez miesiąc codziennie go uzupełniać o jeden wpis. Pierwsze już powstały, mam nadzieję że wytrwam w tym postanowieniu. Żeby się wesprzeć na pierwszej stronie dużymi literami napisałam:

Failing to plan is planning to fail.

Wykorzystałam produkty ze sklepu scrapki.pl :

13 comments:

  1. przesliczny ten art journal i pomysłowo wykonany :) bardzo ładne kwiatki :)

    ReplyDelete
  2. faktury twoich prac niezmiennie mnie powalają. świetny, bardzo kobiecy, ale z charakterem i bardzo twój :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów! Lubię takie zaskoczki, w stylu: "jejku, nigdy bym nie wpadła na to, żeby tak połączyć", a wygląda super:) No i struktura świetna! Pozdrawiam, joaleks

    ReplyDelete
  4. Wspaniały, bardzo mi się podoba:)
    Jestem ciekawa, czy dostałaś mojego ostatniego maila i czy dotarł przekaz?
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Co chwilę tu zaglądam i podziwiam.. a dzisiaj wyjątkowo mocno podziwiam:D.. I trzymię kciuki za postanowienie:)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twoje prace- super kobiece i z lekkim pazurem :)Zabiegi mediowe jakie poczynilas to jakas magia...dzieki za inspiracje!

    ReplyDelete
  7. Cudowny! Każda kolejna strona będzie magiczna. Wytrwałości Ci życzę.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    ReplyDelete
  8. ohh mamo.. tak uwielbiam twoje art journalowe okladki!

    ReplyDelete
  9. Przepiękne kolory, ja nie lubię kwiatków, ale w Twoim wykonaniu, te kwiaty aż się proszą, żeby tu być. Uzupełniasz je faktura i kolorem i wszystko wygląda lekko i naturalnie. cudo!

    ReplyDelete

Blog Archive