Jak było we Wrocławiu?

Trochę mi to zajęło, ale dziś wreszcie mogę Wam pokazać zdjęcia z Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych. Było wspa-nia-le! Cieszę się, że poznałam tak wiele niesamowitych, uroczych i ciepłych osób. Dziękuję Wam serdecznie :)

Tu, na dobry początek Ibisek przykleja już na każdy stół mapki, z których potem powstawały cuda.

Sala była pięknie przystrojona i wyglądała jak karuzela :D


Tores postanowiła zaznaczyć swój teren, a raczej prowiant :D

Przy każdym stole odbywały się scrapowe uniesienia :)) Tu Ula recyklinguje puszkę a obok niej Tores tworzy na całego.

Potem prowadziłam pokaz na tło mixed-media.



Było gorąco, ale naprawdę fajowo :) Dziękuję wszystkim dziewczynom, które mi tam towarzyszyły.

Obowiązkowe zdjęcie z Coco - ja po prostu jestem zakochana, no sory.

Następnie pokaz Wycinanki.

Pokaz bardzo ciekawy - widać po zainteresowanych spojrzeniach uczestniczek :)

KitiW pięknie tworzyła...

...i piękne miała pudełeczko.

Był też pokaz podstaw tworzenia biżuterii. Nareszcie coś załapałam :))

Ibisek dysponowała przepięknym uśmiechem...

...i oczywiście widelcem w kieszeni :D

Potem były moje art-journalowe warsztaty. Było naprawdę super.



Panie i Pan (!) bardzo pracowici i zdolni. Powstały same wspaniałości.

Dziękuję jeszcze raz wszystkim, których poznałam. Nie mogę się doczekać kolejnej takiej imprezy :)

A już jutro zajrzyjcie proszę do mnie z samego rana. Będę miała coś baaaardzo ciekawego dla każdej z Was.

Comments

  1. Czeko, mam nadzieję, że za chwilę znów się gdzie spotkamy :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się pudełko KitiW :D

    ReplyDelete
  3. Świetna relacja! :) Miło było gościć Cię we Wrocławiu. :D
    Może kolejnym razem uda mi się załapać na Twoje warsztaty... ;)

    ReplyDelete
  4. żałuję bardzo, że mnie tam nie było!

    ReplyDelete
  5. a ja się ogromnie cieszę, że byłam!!!

    :)))

    ReplyDelete
  6. Czy Pan to ten z Wycinanki?
    Gratuluję!

    ReplyDelete
  7. Wspaniałe klimaty! Zdjęcie z Coco- rewelacja;) Uściski dla Was obu:)

    ReplyDelete
  8. super :) widać że musiała być dobra zabawa :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts