Rodzinny skarb.

Taką sprawą trzeba się chwalić - dołączyłam do Design teamu sklepu Scrapki.pl! :)) Tusi bardzo dziękuję za zaproszenie, jestem przeszczęśliwa bo szaleńczo uwielbiam ten sklep.

Oczywiście od razu nadszedł czas na debiut. Oczywiście obowiązkowa trema była, ale gdy tylko zaczęłam ciąć wszystko minęło :)
Swoją pierwszą pracę dla DT scrapki.pl wykonałam na papierach i dodatkach Primy. Kolekcje tej firmy, jak żadne inne podkreślają unikalność starych zdjęć. Jedną z rodzinnych fotografii postanowiłam oprawić korzystając z papierów z kolekcji Almanac. Jej kontrastowe kolory i niezwykłe wzory pomogły podkreślić niepowtarzalny charakter zdjęcia.

 Chciałam, by kompozycja sprawiała wrażenie paczuszki starych listów, pocztówek i kopert znalezionych na strychu, tak jak ja znalazłam tam tę fotografię.




 Vintage'owego charakteru dodały drewniane guziki z kolekcji Fairy Belle. Odrobinę tajemniczości i błysku uzyskałam przez pokrycie, wyciętego z arkusza „Composition” motyla warstwą Glossy Accents i posypanie grubym brokatem.

 
Jednym z moich ulubionych elementów są ozdoby z tkaniny, na których po pokryciu mgiełką pojawiają się przepiękne, ażurowe wzory. Dzięki nim praca staje się bardzo delikatna.

Wszystkie produkty, z których korzystałam przy tworzeniu tej pracy pochodzą ze sklepu scrapki.pl
Wykorzystałam:

Comments

  1. klimatyczny, aż miło patrzeć :)

    ReplyDelete
  2. LOVE the color tones here, and the glittery bits!!

    ReplyDelete
  3. Gratuluję!! :*
    Piękny i bardzo klimatyczny scrap, uwielbiam te Twoje retro chlapania!!

    ReplyDelete
  4. scrap jest przecudny, przepiękny.
    gratuluję :))
    a powyższe papiery mam i się w nich zakochałam <3

    ReplyDelete
  5. gratuluję!! :*** należy się :D
    Skrap jak zwykle powala, miszczyni jesteś!!

    ReplyDelete
  6. Cudo- jak wszystkie Twoje prace! Gratuluję serdecznie;)

    ReplyDelete
  7. pięknie zadebiutowałaś!!...Gratulacje!!:))

    ReplyDelete
  8. Gratulacje !!! niesamowicie klimatyczna praca - przepiękna :)

    ReplyDelete
  9. absolutely beautiful page!! love the layers- lovely!

    ReplyDelete
  10. śliczny scrap! :) piękne kolory ;))

    no i gratuluję debiutu!!!

    ReplyDelete
  11. NIESAMOWITY!!! Wspaniałe detale! ♥

    ReplyDelete
  12. Congrats on your new design team! Looks lovely as always!

    ReplyDelete
  13. Przepiękny scrap! I ogromnie się cieszę, że dołączyłaś do sklepowego DT :**

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts