7/11/2012

Sprzedam - Ranger.

Chciałabym sprzedać kilka rzeczy, których nie używam:

Tusze Distress (wszystkie przechowywane "do góry nogami", więc na pewno żaden nie przysechł, zresztą sprawdzałam. Cena jest zależna od tego ile tuszu pozostało na gąbeczce. Te których jest najmniej (I) są najtańsze, jednak jestem przekonana że jest ich tam najmniej jeszcze połowa. Tusze II są w zasadzie "pełne". Bywa, że gąbeczki są lekko "przybrokacone", ale to absolutnie nie przeszkadza w użytkowaniu, nie przenosi się też na papier. Można powiedzieć, że brokat dodaje im urody  :D

I - po 7 zł:

1. Worn lipstick - rezerwacja Zuzanka czaruje

 2. Broken china - rezerwacja Zuzanka czaruje

3. Shabby shutters - rezerwacja Made by AJ

II - po 13zł:


4. Fried brick - rezerwacja Angel

5. Forest moss - rezerwacja Hanka

6. Chipped sapphire - rezerwacja Angel

7. Mustard seed - rezerwacja Made by AJ

8. Distress embossing powder - tusz do embossingu - vintage photo. Pozostało troszeczkę mniej niż 3/4 słoiczka. (to nie jest zdjęcie mojego) - 11 zł


9. Distress crackle paint - farbka pękająca - faded jeans. Praktycznie nieużywana - 10 zł - rezerwacja Hanka

Osoby chętne do zakupu proszę o komentarz pod postem i podanie w nim swojego maila. Jak ktoś kupi większą ilość to oczywiście dorzucę jakiegoś gratisowca :))




9 comments:

  1. rezerwuje szafirowy distress i shutters coś tam

    ReplyDelete
  2. poprawka, dla mnie tylko szafirowy :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. czyli worn lipstic i broken china, tak gwoli ścisłości ;)

      Delete
  4. Ja poproszę tusz 5 forest moss i farbkę pękajacą. :)

    ReplyDelete
  5. Czeko, ja przepraszam za zamieszanie, jednak odpadam w ogóle...

    ReplyDelete
  6. A ja chętnie zaopiekuje się Shabby shutters i Mustard seed

    ReplyDelete
  7. To ja poproszę 4 i 6 bo chyba tylko te zostały.
    andrzelikaj@o2.pl

    ReplyDelete

Blog Archive