7/25/2012

Video tutorial i odrobina staroci.

Dziś na blogu CraftHouse moja kolej na "Krok po kroku". Z tej okazji przygotowałam dla Was krótkie video podczas którego robię prostą stronę w art-journalu ze zdjęciem. Być  może tutorial nie jest odkrywczy, ale mam nadzieję że odrobinę zainspiruję. Mam nadzieję też że jest chociaż trochę lepszy technicznie od poprzedniego :))



Szczegóły na blogu CraftHouse

Tym postem kończę swoje "występy" na blogu sklepu CraftHouse. Jest mi przykro, gdyż związałam się z CH jednak muszę złapać chwilę wytchnienia. Dzięki wielkie Zuza, za to że we mnie uwierzyłaś. Dziękuję Moriony, Owcy, Funi, Dorocie, Katharince i Basi za wspaniałe towarzystwo. Ten sklep i blog przyniósł mi nie tylko inspirację scrapową, ale też przyjaźń.

Jednak moje odejście z CraftHouse wcale nie oznacza rzadszego scrapowania. O nie! Moje prace nadal możecie spotkać na blogu scrapki.pl, scrapki-wyzwaniowo i na TheColorRoom.

Dziś mam też dla Was jeszcze jedną niespodziankę. Otóż otworzyłam wreszcie swój sklepik na Etsy. Wymaga jeszcze dopracowania, ale już dziś znajdziecie tam dwa pierwsze kity: "I'm sew very happy" i "Letters to Zofia".



Kitów będzie więcej. Zawsze będą tematyczne, vintage'owe i pełne niepowtarzalnych skarbów. Znajdziecie tam też "skarby" pojedynczo, które systematycznie będę dodawać. Już dziś stareńka koronka.

15 comments:

  1. haha, zdewastowałaś ha!art :D mi ten filmik na pewno się przyda, rozjaśnił mi parę rzeczy - zwłaszcza, że właśnie zamierzam kupić farbki shimmerz i teraz już wiem mniej więcej, czego się po nich spodziewać :) czy zamiast pasty strukturalnej można w ostateczności wykorzystać gesso?

    szkoda, że opuszczasz dt crafthouse, twoje 'krok po kroku' były dla mnie bardzo inspirujące - ciągle nie rozumiem mediów...

    p.s. jeszcze jedno 'pytanie do specjalisty': co się robi ze stemplami gumowymi niepodklejonymi pianką, żeby się ładnie i równo odbijały? czy trzeba je czymś podkleić, czy to po prostu wina złego tuszu? z góry dzięki za pomoc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zdewastowałam :D Cieszę się, że przyda Ci się ten filmik.
      Pasta strukturalna jest gęstsza niż gesso, a po wyschnięciu ma trochę inną strukturę. Obu tych mediów możesz używać w ten sam sposób i zawsze dadzą inne efekty.

      Stemple gumowe najlepiej byłoby podkleić pianką do stempli, którą czasem można spotkać w sklepach scrapowych. Czasem stemple gumowe przyklejają się do bloczka akrylowego. Ja jednak prawie nigdy nie używam ich w ten sposób, ani nie podklejam pianką jeśli jej nie mają, bo wolę odbijać stemple z ręki gdyż zależy mi aby efekt był nierówny. Wszystko zależy też oczywiście od tego jakiego tuszu używasz. Ja na co dzień, tak jak na filmie, do stempli używam StazOna. Jeśli do stempli akrylowych używasz tuszu Distress efekt zawsze będzie niewyraźny, bo Distress "zbiera się" na powierzchni stempla w kropelki. Mam nadzieję, że trochę pomogłam. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało :)

      Dzięki za odwiedziny i miłe słowo :)

      Delete
    2. jeszcze raz dzięki :) spróbuję skądś zdobyć piankę do stempli i tę pastę :)

      Delete
  2. your video was very inspirational!! love it!

    ReplyDelete
  3. Wow!!!! i love it!!!! Great tutorial!!!! now your shop is in my favourite shops in etsy!!!! i'm going to buy, sure!!!! ;) Kisses from Barcelona :)

    ReplyDelete
  4. Świetny filmik, dzięki za inspirowanie co rusz...

    ReplyDelete
  5. patrzę na wideo i to takie proste się wydaje. a potem dwie lewe ręce. no i absolutny brak potrzebnych mediów. pani Czekoczyno, jak żyć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Pani Lejdi, szukać alternatyw. :*

      Delete
    2. rozmyślam nad zakupem tego medium co przez maskę zrobiło ładne kółka. tylko czy ja będę go używać, ech ech
      a w ogóle to ta pierwsza pioseneczka jest meggaaaa

      Delete
    3. Lejdi nie zastanawiaj się tylko kupuj, gdyby nie Czeko i jej gesso to byłabym nadal za murzynami :P
      I też lubię ten pierwszy utwór :D nanana i kolorowe paluszki Czeko :D
      Super tutorial, nie to co na żywo, ale wystarczy, żeby się pocieszyć xD hahaha. Jesteś mega zdolna, dzięki, że się dzielisz z nami swoimi technikami :*
      A nowe ubranie bloga stylowe ^^

      Delete
  6. Szalona i sama te kity tworzysz z swoich przydasi? I tak łączysz, aby ktoś mógł nabyć odpowiedni zestawik i coś już tworzyć? Świetna rzecz dla początkujących, jak i już nieźle baraszkujących w scrapowym światku, tyle, że muszę Ci powiedzieć, iż takie kity przydałoby się bardziej rozsławić, bo przyznam się, że sporo czasu od rozpoczęcia takiej blogowej zabawy zajęło mi poznanie tego pojęcia, a właśnie ono powinno być jednym z pierwszych, które poznają początkujące scraperki (w blogowym świecie, bo tak poza to już nieco czasu upłynęło ;)) To dałoby im o wiele więcej możliwości no i niezwykły zbyt dla Ciebie :)

    erita1@op.pl
    http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Your videos are just so inspiring to watch!!

    ReplyDelete

Blog Archive