A w sierpniu inspiruje mnie...

Dawno nikogo u siebie nie gościłam, jednak dziś chciałabym kogoś Wam przedstawić. Diana - Fairy Di jest moją wielką inspiracją. Uwielbiam Jej różnorodne, bardzo artystyczne i niepowtarzalne prace. 


Witajcie! Na imię mam Diana, mam 28 lat i wspaniałą rodzinę - męża i córeczkę. Żyje też z nami bardzo zabawny piesek Knop. Urodziłam się i wychowywałam w położonym na dalekiej północy Rosji mieście Vorkuta. Jest tam niezwykle pięknie, ale też bardzo zimno. Teraz mieszkamy w centrum Rosji, jednak mam nadzieję że nie na długo tu pozostaniemy - marzę o życiu nad oceanem. 

Od zawsze lubiłam kreatywne prace manualne. Scrapbooking pokochałam trzy lata temu. Przez te trzy lata starałam się inspirować wszystkim tym, co mnie otacza. Bardzo chcę by moje prace były indywidualne i by nie przypominały prac innych artystów. Myślę, że w każdym przypadku to niezbędne do osiągnięcia perfekcji, a ja jestem perfekcjonistką. Zapraszam Was na mojego bloga:

Oto prace autorstwa Diany, którymi zechciała się z nami podzielić. Są przepiękne, prawda?




Ja uwielbiam również tę pracę:



Poprosiłam Diane, aby wymieniła kilka rzeczy które lubi i kilka których nie znosi. Lubię tę zabawę, można w ten szybki sposób wiele się dowiedzieć :D :D

Kocham:
1. rodzinę
2. słoneczne dni
3. ocean
4. góry
5. smaczne jedzenie
6. wąchać róże
7. zimne powietrze
8. mocną kawę
9. muzykę etniczną
10. romantyczne wieczory

Nie lubię: 
1. poniedziałków
2. wilgoci
3. hałasu
4. lęki
5. lodów czekoladowych
6. gdy muszę się spieszyć
7. kiedy nie mogę znaleźć inspiracji
8. braku czasu
9. gorącej kąpieli 
10. muzyki pop

Spójrzcie jak inspirujące video-tutoriale przygotowuje Diana:





Jak każdego gościa, również Dianę poprosiłam o przygotowanie dla Was pracy. Postanowiłam, że wyzwaniem tym razem będzie paleta kolorystyczna:


Diana postanowiła zinterpretować ją w ten sposób:


Ja również przygotowałam pracę, pokażę ją w jednym z najbliższych postów. Jeśli macie ochotę na tę paletę to częstujcie się do woli :)

Na koniec Diana zechciała podzielić się z nami odrobiną swojego życia, pokazując przepiękne i inspirujące zdjęcia swojego miejsca:


Chciałabym chociaż na chwilę znaleźć się w przepięknej pracowni Fairy Di.

A jak Wam podoba się styl Diany?

Diana, dziękuję Ci gorąco za to że przyjęłaś moje zaproszenie :*



Comments

  1. piękne prace! filmiki niesamowite!

    ReplyDelete
  2. Tą ostatnią pracę w fioletach też kojarzę...bardzo lubię takie bałagany...
    Gratuluję gościa!

    ReplyDelete
  3. Wow, amazing!! This girl is something special =) Just love how you feature other artists on your blog too, off to check out her blog now ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. bardzo sie podoba :) super utalentowana osobka, milo bylo czytac o niej, ciekawy post :)

    ReplyDelete
  5. miasto nazywa się WORKUTA

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie pełne inspiracji posty! Wspaniały gość! Wspaniałe prace. Wspaniały klimat!

    ReplyDelete
  7. Diana, congrats! We are love you! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts