Czytaj!

Zakładka to coś, czego zawsze mi brakuje. Pomiędzy strony książki wrzucam bilety, etykiety, paragony, czasem nawet barbarzyńsko zaginam rogi. Jednak dzięki Ankan i jej świetnemu pomysłowi mam wreszcie swoją nową zakładkę. Może nawet jej nie zgubię w przeciągu tygodnia? :))

Nowe wyzwanie na scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com polega na wykonaniu zakładki w niestandardowym kształcie. Oto moja:


Jest w kształcie obłoczka (?). W każdym razie narzucił mi go kształt folii z zestawu Peek-a-boo kolekcji Happy Travels od Glitz. Podkleiłam ją fragmentem papieru Pretty in Pink - Music i ozdobiłam za pomocą tuszów alkoholowych i farby akrylowej. W środku przysiadł sobie motyl z zestawu Resist Canvas od Primy, którego nie ma już w sklepie, ale takie motyle znajdziecie również np. w tym zestawie. Po pokolorowaniu ukazują się piękne wzory.

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl


Comments

  1. A beautiful little tab, love the colours on there, the ink especially. I wish I knew what it said? Michelle x

    ReplyDelete
  2. Krzyczysz w tytule, że mam czytać. :P Dobrze już zmykam do książek...
    Ja nie jestem wstanie mieć zakładki dłużej niż dwa dni. Ale na szczęście posiadam talent odnajdywania miejsca gdzie skończyłam bez żadnych znaczników. :D
    Życzę Ci, żebyś nie zgubiła tej zakładki, bo urocza jest i szkoda by była. :P

    ReplyDelete
  3. Michelle it's "read!". It's a bookmark :) Thanks for your sweet words :*

    ReplyDelete
  4. i love your tab!! the bottom label paper is wonderful!!

    ReplyDelete
  5. piękna!!! ale co najważniejsze - praktyczna, bez nadmiernych wypukłości, podoba mi się ogromnie!!!

    ReplyDelete
  6. SUPER! Cudeńko! Świetny kształt! :-)

    ReplyDelete
  7. Byłam tu wcześniej przelotem, a potem siadłam do książki ;)
    Zakładka jest fantastyczna, pilnuj jej! Ja ładne zakładki zawsze gubię, więc mam nadzieję, że masz więcej szczęścia :)

    ReplyDelete
  8. Piękna, i ten kształt...;)

    ReplyDelete
  9. Czytam czytam :)

    Piękna, kolorowa zakładka :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts