8/12/2012

Hałas i bałagan.

Tak brzmi tytuł pierwszej strony w art-journalu, którego okładki niedawno Wam pokazywałam. Kolejnej pracy dla DT Scrapki.pl


 Za tło posłużyły mi moje ulubione papiery od 7Gypsies. Niesamowite wzory z kolekcji Camden są szalenie uniwersalne i zawsze dodają pracy uroku w stylu vintage. To papiery, o których myślę, że są absolutną podstawą w wyposażeniu każdej scraperki i zawsze gdy ich zapas mi się kurczy robię się niespokojna :) Wyklejone nimi tło pokryłam medium w żelu, gessem, pastą strukturalną i farbą akrylową w sprayu. Chaotyczną kompozycję ułożyłam z literek wyciętych wykrojnikiem Word Play.



 Potem jeszcze odrobina koloru z pomocą Glimmer Mistów i czarny napis ułożony z alfabetu Prima.


Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl


12 comments:

  1. Ten Twój bałagan jest nad wyraz dobrze skomponowany. Uwielbiam to!

    ReplyDelete
  2. Great job!!!! I love it!!! ;)

    ReplyDelete
  3. Piękny nieład artystyczny!
    Pozdrawiam.;)

    ReplyDelete
  4. J'adoooore c'est superbe !

    ReplyDelete
  5. ech...lubię takie bałagany...

    ReplyDelete
  6. ahhh jak ja bym chciala zeby moje art-journalowe wpisy tak wygladaly!!!

    ReplyDelete
  7. I'm always happy to see your gorgeous creations!

    ReplyDelete
  8. Piękny bałaganiasty bałagan! :)

    ReplyDelete
  9. Ogarniam ten chaos. :) Podoba się.

    ReplyDelete
  10. Wow! Fantastyczne strony!

    ReplyDelete

Blog Archive