Najlepsza inspiracja.

Dziś na blogu sklepu scrapki.pl liftujemy niezwykłą pracę Finn. To było duże wyzwanie, ale również bardzo dodało mi skrzydeł. Finnabair zawsze była dla mnie ogromną inspiracją i na moim scrapie na pewno to widać :)



Na bazę wybrałam dwa papiery z różnych kolekcji firmy Prima, jeden z Alla-Prima drugi Songbird. Kompozycję ułożyłam również na papierach 7gypsies z najnowszej kolekcji Trousseau. Ozdobami są kwiaty i inne oryginalne oraz również starociowe dodatki (jak np. kawałek kołnierzyka który kiedyś zaczęła mi robić babcia na szydełku, stare guziki, kluczyk który pokryłam pastą pozłotniczą, fragment drewnianej metrówki, metalowa spinka do włosów i t.p.)



Kompozycję "zagęściły" też moje ulubione drewniane bilety Prima, kilka kształtów z zestawu Fragments TH, kwiaty Prima i duża cyfra z zestawu chipboardów 7gypsies, których wybór znajdziecie tu


Zajrzyjcie na bloga sklepu scrapki.pl aby poznać liftowane LO i piękne prace dziewczyn z zespołu. Pamiętajcie, że biorąc udział w zabawie możecie wygrać gościnny występ na blogu.

Wykorzystałam:

Comments

  1. SUPER!!! GENIALNE dodatki! REWELACYJNA kompozycja! :-)

    ReplyDelete
  2. Nie ogarniam Twojego procesu tworzenia prac, np. jak tak cudnie kwiaty wkomponować w pracę, żeby nie było za dużo, badziewnie i zwyczajnie albo popsikać mgiełkami, żeby wydobyć efekt starych zalanych ścian? wiem, że to milion prób i błędów i mnóstwo swobody :) ja tak nie potrafię, tym bardziej lubię do Ciebie wpadać, bo swoim stylem i zdolnościami zachwycasz mnie nieustannie
    :*

    ReplyDelete
  3. Magnifique pages pleines de couleurs et de relief. Bravo.
    Cowden.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts