Ponownie gościnnie.

Jest mi szalenie miło chwalić się Wam tu iż zobaczycie mnie również w kolejnym, listopadowym numerze magazynu die scrapperin!. Ponownie będę miała przyjemność tworzyć prace jako gościnna projektantka i jest to dla mnie naprawdę ogromny zaszczyt.



W zespole gościnnych projektantek tym razem zobaczycie jeszcze więcej Polek. Jesteście ciekawe o kim mowa? Koniecznie zajrzyjcie tu. Ja właśnie rozpoczęłam swoją podróż po linkach i jestem oszołomiona ilością inspiracji :))

A jeśli jesteśmy w temacie die scrapperin! to od jakiegoś czasu sierpniowy numer w którym gościłam możecie kupić w sklepie scrapki.pl, tu. Wierzcie mi, że warto bo mnóstwo tam przepięknych prac.
Na zachętę pokazuję Wam fragmenty pisma:


Comments

  1. brawooo :) no ale jak mogłoby Cię tam zabraknąć?

    ReplyDelete
  2. Jeah wymiatasz Czeko! :D gratulacje :*
    Mam małe braki w komentarzach do ostatnich Twoich prac i postów. Lubię się rozpisywać i na pewno bym to zaraz zrobiła, ale postanowiłam Cię nie męczyć xD Przy wpisie do Tim przeszły mnie ciary, piosenka stała się jedną z moich ulubionych właśnie na tą chwilę idealna (dziękuję Ci za nową inspirację muzyczną :*), a kalendarz miażdży swoją urodą, jest romantyczny, delikatny i z pazurem, tak jak Ty :D
    :*

    ReplyDelete
  3. super, super, gratuluję!!

    ReplyDelete
  4. Witam, witam

    człowiek na chwilę znika i... - no i dobrze, bo potem hurtowo można sobie wszystko oglądać :) szkoda, że na wakacjach nie trafiłam na żaden magazyn z Twoimi pracami - na 100% bym się zaopatrzyła :D (była inna rodaczka, ale strasznie mnie jej tekst zdenerwował i gazeta wróciła na półkę).

    Dużo u Ciebie fajności i w ogóle.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts