8/13/2012

Przed czym nie można się powstrzymać?

Dziś mam ochotę na art-journal tak wielką jakiej nie miałam już dawno. Załatwię jeszcze tylko kilka spraw i zaraz do niego siadam. Być może tak twórczo nastroiły mnie kochane Guriana, 2:16, Agnieszka-Anna, Cynka i Miszelka. W ich towarzystwie i pięknych okolicznościach flory i fauny (!) spędziłam ostatnie kilka dni. Co stworzyłam przy wspólnym stole pokażę w następnym poście.Dziś mam dla Was za to zdjęcie Agnieszki i Drugiej podczas podróży:



Tak, one po prostu nie mogą się powstrzymać :)

Chciałabym Wam też dziś pokazać layout, który przygotowałam do najnowszej palety kolorystycznej The Color Room.:


Bazą jest papier MyMindsEye, jest tu też dużo papierów Sodalicious i I lowe scrap.
Tak wygląda paleta:


Nowością jest to, że zamiast czwartego koloru macie dodatkową wytyczną: z trzech podanych produktów w swojej pracy musicie użyć dwóch. Mogą to być kwiaty, wstążka lub chipboard. Ja na swoim LO użyłam chipboardu i kwiatków Prima. 

Przygotowując pracę do tej palety macie również szansę wygrać w candy produkty Prima projektu Ingvild Bolme. 

Niebawem na TCR szykują się spore zmiany, śledźcie uważnie newsletter aby niczego nie przegapić :)

No dobrze, już uciekam do art-journala.

3 comments:

  1. Czy przypadkiem sama nie siedzialas na przeciwko, rownie pochlonieta cieciem i klejeniem, na chwile tylko odrywajac sie zeby pstryknac zdjecie ? ;)
    Scrap bosko lekki i beztroski, czekam z niecierpliwoscia na nastepne prace!

    ReplyDelete
  2. Przyłapane na gorącym uczynku :)
    Świetne LO :)

    ReplyDelete
  3. Zanko, szczerze mówiąc nie. Ja jestem zbyt leniwa :) Dziewczyny to prawdziwe mistrzynie, wystarczy że gdzieś przycupną i już są w swoim kolażowym świecie :))
    Dziękuję za miłe słowa! :*

    ReplyDelete

Blog Archive