Sekret.

Czy tak jak ja uwielbiacie muzykę? Ja wprost kocham i jest dla mnie wielką inspiracją. A teraz  mamy świetny moment, żeby podzielić się ze światem tym co nam w duszy gra. Wszystko za sprawą niezwykle pomysłowego Kolorowego Ptaka. W nowym wyzwaniu Jej autorstwa na scrapki-wyzwaniowo jedyną wytyczną jest umieszczenie na pracy fragmentu lub całego tekstu. Wystarczy posłuchać ulubionej muzyki i poszukać w niej inspiracji.

Ja od początku wiedziałam jak będzie wyglądała moja praca i pod wpływem jakiej piosenki ją przygotuję.
Czy macie czasem tak, że wydaje Wam się że jakiś utwór jest dokładnie o Was? Ja czuję to, gdy słucham piosenki Maroon5 "Secret". Dlatego właśnie to jej fragment znalazł się na moim shadow-boxie - tylnej części małego podobrazia.



Do oklejenia ramki użyłam Collage tissue Paper "Numero" od 7Gypsies. To cieniutki, bibułkowy papier który świetnie przykleja się do każdej powierzchni. "Numero" aktualnie nie ma już w sklepie, ale równie pięknym wzorem jest "Frames". Bardzo Wam polecam ten papier, gdyż za niezbyt wygórowaną cenę dostajecie porządną "dawkę" (aż 4 duże arkusze) niezwykłego papieru, którego nie znajdziecie nigdzie indziej :)

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl:



A to piosenka, która mnie inspirowała:

Comments

  1. FANTASTYCZNA praca!!! Niesamowite detale!!! Ale moc!!!

    ReplyDelete
  2. Ależ cudna ramka!!!! Przepiękna!

    ReplyDelete
  3. rewelacyjnie się ta ramka prezentuje

    ReplyDelete
  4. your canvas/ shadow box is lovely!

    ReplyDelete
  5. żarówa :D łiii
    Wyzwanie jest super, mam ochotę też się w to pobawić ^^
    A Twoja praca do schrupania, wszystko mi się w niej podoba, a najbardziej to, że wygląda jakby ją ktoś wykopał z ziemi i właśnie odkrył czyjś sekret :D

    ReplyDelete
  6. fantastyczna! zdecydowanie ma w sobie coś magicznego!

    ReplyDelete
  7. totalnie przepiękna i niesamowicie klimatyczna!!!

    ReplyDelete
  8. Absolutely attractive!!

    ReplyDelete
  9. Insanely beautiful!! Love the texture and colors!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts