8/20/2012

Słowa w puszce.

Szczerze mówiąc nie wyrzucam prawie żadnego kawałka papieru :) Mój kosz pod biurkiem jest raczej pełen chusteczek po farbach. Nowe wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo przygotowała Martyna. Tematem jest upcycling. Co oznacza to słowo, oraz jak należy przygotować swoją pracę dowiecie się z bloga. Znajdziecie tam też przepiękne prace dziewcząt z zespołu.
 A tu możecie obejrzeć kilka zbliżeń na moją. Postanowiłam dać drugie życie puszce po landrynkach. Zamieszkają w niej cytaty.




Różę wykonałam korzystając z kursu Sasilli.

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl 




15 comments:

  1. jest przecudowna :) taka romantyczna :))

    ReplyDelete
  2. cudo cudo! przepieknie ozdobione pudelko! az sama chcialabym takie na polce trzymac :)

    ReplyDelete
  3. Great job!!!! I love it!!! :)

    ReplyDelete
  4. Kolory róży wyszły fenomenalnie :) I jaki fajny masz lakier, jak polewa czekoladowa :)))

    ReplyDelete
  5. Un bello trabajo tierno y muy dulce.

    ReplyDelete
  6. Cudowna! Bardzo klimatyczna :)

    ReplyDelete
  7. Lakier, owszem, fajny...

    ReplyDelete
  8. Przepiękna alteracja!! Cudne pudełko!

    ReplyDelete
  9. Pudełko wyszło ślicznie, a tak poza tym to wydaje mi się, że wiem po jakich jest landrynkach, bo swego czasu jadłam je pasjami :)

    ReplyDelete
  10. Nowe zycie? a wygląda jakby opowiadałą swoją historię

    ReplyDelete
  11. Wow - fantastyczna i taka przyodziana na bogato

    ReplyDelete

Blog Archive