8/17/2012

W ogrodzie.

Jestem wielką fanką 7gypsies. Najnowsza kolekcja Trousseau urzekła mnie od pierwszego momentu, gdy ją zobaczyłam. Misterne wzory, vintage'owe kolory, przetarte detale, kolażowe projekty - cóż lepszego mogłoby mnie spotkać? :) Stworzyłam LO, chcąc pokazać Wam jak wielki potencjał drzemie w tych papierach.


Layout opowiada o ogrodzie mojego pradziadka, z którego w domowych archiwum mamy wiele wyjątkowych i niepowtarzalnych zdjęć. Jednak wszystkie są w sepii, dlatego pomyślałam, że oprawa jednej z tych fotografii musi oddawać ogrodowe nasycone barwy. Oprócz tego sama kolekcja podpowiedziała mi to połączenie kolorów.


Papiery bardzo mnie zainspirowały. Mnóstwo drobnych elementów, które można powycinać z arkuszy pomogły stworzyć mi bogatą i warstwową kompozycję. Dodałam również kawałki papieru ze starszej tenczowej kolekcji 7gypsies "Victoria - Pandora". Kolekcje tej marki mają to do siebie, że ich papiery zawsze do siebie znakomicie pasują.


Swoją pracę chciałam trochę ukwiecić, ale niestety zauważyłam, że nie mam już żadnego warstwowego kwiatka w kolorze, który potrzebuję. Dlatego postanowiłam stworzyć go sama z płaskich kwiatów z kolekcji Prima Almanac. Środek to fragmenty gałązek Petaloo Canterbury, który są jednym z moich ulubionych dodatków. Są białe, więc bardzo uniwersalne. Można kolorować je sprejami, farbkami lub glimmer mistami.  Na koniec odrobina mediów, journaling i praca gotowa.

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl


12 comments:

  1. po raz kolejny jestem pod wrażeniem Twojego talentu! Świetna kompozycja, piękne zdjęcie a kolorystyka - miodzio!

    ReplyDelete
  2. totally fantastic the layering you achieve on this wonderful LO!

    ReplyDelete
  3. PRZEPIĘKNIE! Genialnie wydobyłaś kolory tego ogrodu! Cudowne detale! :-)

    ReplyDelete
  4. Очень красиво! Фантастическая страница!

    ReplyDelete
  5. Stunning page, love the colours.

    ReplyDelete
  6. Piękny LO, wspaniałe kolory i kompozycja :)

    ReplyDelete
  7. Wspaniały LO! Wygląda jak przedłużenie zdjęcia!

    ReplyDelete
  8. podoba mi się, oj podoba mi się!!

    ReplyDelete
  9. You are such an inspiration my dear!! this is a stunning layout, absolutely gorgeous layers and details. I more than like it, I absolutely adore it! xoxo

    ReplyDelete
  10. jeżuuuuu, jakie cudo!

    weszłam na scrapki.pl wczoraj z mamą u boku, bo chciała zobaczyć co za papiery są do wyboru (powoli zaczyna coś tam tworzyć :P) i akurat tam z boku ta Twoja praca się wyświetla i tak ciągle mi kazała najeżdżać na tego LOsa i się zachwycała ;D nic dziwnego kochana, boski!

    ReplyDelete
  11. I love all your work !!! It's gorgeous !!!

    ReplyDelete

Blog Archive