1924

Od kilku miesięcy systematycznie i niespiesznie uzupełniam strony w rodzinnej kronice. Po odnalezieniu dziesiątek niezwykłych zdjęć postanowiłam ubrać je w art-journalowe kolaże. Jeden z nich chciałabym Wam dziś pokazać.



Zdjęcie, którego użyłam jest wyjątkowe i bardzo tajemnicze. Do dziś nie możemy rozszyfrować wszystkich sylwetek. Chciałam, aby jego oprawa była również odrobinę enigmatyczna i postanowiłam wyrazić to naturalnymi, delikatnie "przypalonymi" kolorami.
W stworzeniu tła pomogły mi papiery 7gypsies - wprost wymarzone do prac w stylu vintage. Postanowiłam połączyć najnowszą kolekcję Trousseau z nieco starszą Savannah. Obie bogate są w delikatne, misterne wzory, jak z babcinej tapety. Dzięki temu, że są cieńsze niż większość papierów do scrapbookingu mogłam sobie do woli pokolażować i oklejać stronę swojej starej książki nie obawiając się o finalną "wagę" projektu.



Tło urozmaicił jeden z moich ulubionych stempli Primy. Pod zdjęciem postanowiłam umieścić ruchomą kartę na zapiski. Wykorzystałam do tego jedną z zestawu do ATC od 7gypsies. Delikatne wykończenie nadała aksamitna kalkomania Primy. To zdecydowanie jeden z tych dodatków, które trzeba wypróbować na własnej "skórze". Na zdjęciu nigdy nie będzie prezentowała się tak ciekawie jak w rzeczywistości. 



Papiery 7gypsies okazały się wprost wymarzonym produktem do ozdabiania starych, być może odrobinę zapomnianych, ale jednocześnie niezwykle ważnych zdjęć. Na pewno ubiorę w te papiery jeszcze nie jedną fotografię.


Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl



Comments

  1. przepieknie wyszlo :) uwielbiam jak robisz tla pod takie zdjecia :)

    ReplyDelete
  2. wspaniałe klimaty, fotka jest niesamowita!!!:)

    ReplyDelete
  3. Wyszło naprawdę enigmatycznie - napatrzeć się nie mogę na te wszystkie szczegóły... i to zdjęcie - niezwykłe!

    ReplyDelete
  4. Piękna praca- cudna oprawa dla tego zdjęcia:)

    ReplyDelete
  5. pieknie...nostalgia mnie wzięła- to rok urodzenia mojej Ukochanej Babci,której juz obok siebie nie mam :(

    ReplyDelete
  6. Lovely, lovely work!!! These photos have found a beautiful place!!! :) Kisses

    ReplyDelete
  7. Piękny wpis. Zazdroszczę takich fotograficznych zbiorów, chociaż ja bym się bała je samej oprawiać - coś bym zepsuła. Ty dajesz sobie z tym przepięknie radę.

    ReplyDelete
  8. fantastyczny pomysł !!! przepiękne wykonanie.

    ReplyDelete
  9. Czemu ja tej kroniki nie widziałam????

    przecudne te foty dorwałaś. i one miały szczęście, że zostały dorwane przez Ciebie

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjna oprawa tego zdjęcia!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts