Co było w skrzynce?

Zgadnijcie, co właśnie znalazłam w swojej skrzynce! Pachnący, świeżutki, najnowszy numer Somerset Memories. To jedna z moich ulubionych gazet scrapbookingowych i dlatego tak ogromna była moja radość, gdy zaproponowano mi artykuł. 


Moja praca dodatkowo znalazła się na okładce!! :)) Jestem bardzo szczęśliwa. To dla mnie ogromny zaszczyt, gdyż w środku oprócz moich starszych prac i tekstu o inspiracji znajdziecie jeszcze mnóstwo stron najlepszych scrapbookerek.


Mam nadzieję, że magazyny wydawnictwa Stampington&Company znajdą się jeszcze w którymś z naszych polskich sklepów. W każdym razie możecie zamówić pismo również bezpośrednio przez stronę wydawnictwa, o tu.

Comments

  1. Ale ekstra!ale fajnie, że znowu okładka :D :D gratulacje zdolniacho, sława i uwielbienie na cały świat ^^

    ReplyDelete
  2. WOW!!! REWELACJA!!! GRATULACJE!!! JESTEŚ NIESAMOWITA!!! Okładka - coś wspaniałego! No ale nie mogło być inaczej, bo Twoje prace są PRZECUDOWNE!!! ♥

    ReplyDelete
  3. łaaaaaał, a ja Cię znam. nawet Cię dotknęłam. ojaaa.

    to zapewne najładniejsza okładka tego pisma ewer

    ReplyDelete
  4. Ale wyroznienie! Ogromne gratulacje :)

    ReplyDelete
  5. Talent, ot co :) Ja tam Cię uwielbiam i tyle.

    ReplyDelete
  6. wow, gratulacje!!!! super wiadomosc, a gazetka rzeczywiscie jest boska!

    ReplyDelete
  7. Gratuluję serdecznie :)

    ReplyDelete
  8. o! o!
    macham pomponami i wykonuję wdzięczne salto ze śrubą w powietrzu!

    ReplyDelete
  9. wooow! gratuluję :*
    polskie scraperki są najlepsze, a Ty jesteś świetnym tego przykładem, o! :D

    ReplyDelete
  10. gratuluję!!! pięknie się prezentuje :)))
    dołączam do pomponiary :)))

    ReplyDelete
  11. Ciesze sie bardzo! Od dawna zagladam do Ciebie! i to z bardzo daleka...
    Lubie tez i Twoje teksty.
    Najserdeczniej Cie pozdrawiam!
    Mlynarka z L.

    ReplyDelete
  12. Ooo dziękuję Wam gorąco za każde słowo, jesteście niesamowite!! :*

    ReplyDelete
  13. Wielkie gratulacje! Wyróżnienie w pełni zasłużone :)

    ReplyDelete
  14. Czeko- z serca GRATULUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koniecznie z gazetką się pokaż następnym razem:D

    ReplyDelete
  15. no i pięknie! bardzo zasłużona publikacja :)

    ReplyDelete
  16. Gratuluję! To pierwszy zasłużony sukces i z pewnością zapoczątkuje długą serię.

    ReplyDelete
  17. O matko! Gratulujeeee!!! :D

    ReplyDelete
  18. wow!!! ale super!!! serdecznie gratuluję:)

    ReplyDelete
  19. oh my goodness!! many congratulations! wow- that is awesome!! i will need to get to the book store and snag a copy of this magazine! i do love your style and what you create and am still so enjoying my journal!

    ReplyDelete
  20. Wspaniałe wyróżnienie i godne okładkowe miejsce dla Takiej twórczości :)

    ReplyDelete
  21. aa super news !! ale sie ciesze ! gratki !!
    sciskam mocno :**

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts