Go somewhere.

Uwielbiam kolekcje Glitz ze względu na to jak różnorodne można z nich przygotowywać prace. Papier Happy Travels Stripe od razu zainspirował mnie do oprawienia jesiennego zdjęcia. Cała kolekcja Happy Travels podpowiada paletę delikatnego turkusu, mocnej czerwieni i beżów. Nigdy dotąd jej nie próbowałam, więc tym bardziej postanowiłam popracować trochę z tym zestawem.


Kolażowe tło pod zdjęciem stworzyłam z pozostałych papierów z tej kolekcji, starej pocztówki, mapy, karty 7Gypsies i tkanin. Jest tu jednak również foliowa karta z zestawu Peek-a-boo z turkusową ramką. To jedna z moich ulubionych ozdób. Zawsze łatwo ją wkomponować a dodaje efekt warstw i znakomicie upiększa pracę.


 Na mojej stronie wykorzystałam również dwa duże kryształki z kolekcji Happy Travels. Bardzo lubię takie drobiazgi. Wszędzie pasują i zawsze daje prześliczne, mieniące się wykończenie. Aby podkreślić kolorystykę użyłam Glimmer Mista w jednym odcieniu - Trunk Bay. Idealnie pasuje do odcieni papieru Floral.



Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl


Comments

  1. Przepiękna praca, ile datali, mmmm...
    Wspaniała!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Mi też się bardzo podoba, świetne kolory, warstwy i tło!!! Super

    ReplyDelete
  3. Beautiful!!!! Nice colors!!! :)

    ReplyDelete
  4. świetnie to wszystko dobrane i 'posklejane' :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  6. SUPER! GENIALNE warstwy! Piękne detale! :-)

    ReplyDelete
  7. Boski. Cudne połączenie kolorów i dobranie detali powala na kolana.

    ReplyDelete
  8. oh! nie mogę, nooo... przeboski!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Jest tak wspaniały, że aż się zapowietrzyłam! o_o
    Ej ej, a historie z życia wzięte? te z Twoimi zabawnymi komentarzami? dawno nic nie pisałaś, aż czuję wyrwę w sercu xD Zapewne tak się czują wszyscy, którym odłączony zostaje internet, albo kablówka w trakcie oglądania ulubionego serialu hahaha :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts