Sto słów.

Czy u Was też dziś taki przepiękny, słoneczny dzień? U mnie żółkną już niektóre liście, jest ciepło i zrobiła się przepiękna prawie-jesień. Teraz lepiej nie marnować tej wspaniałej pogody i może jakiś spacerek? Jednak już teraz poznajcie temat nowego wyzwania na Scrapki-wyzwaniowo, byście wieczorem mogły stworzyć na nie przepiękne prace. W roli głównej cyfry. I to nie tylko w tle. Tu szczegóły.

Moja praca to oczywiście strona w art-journalu, bo przecież uwielbiam :)



Po kliknięciu na zdjęcia obejrzycie je w większym rozmiarze. Oprócz materiałów, które możecie zobaczyć poniżej wykorzystałam tu też kartę od Drugiej Szesnaście i kartę bingo od Kristin.

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl:

Comments

  1. bardzo, bardzo, barrrrdzo ;)

    ReplyDelete
  2. piękna jest ta Twoja praca :) jak wszystkie. mam do Ciebie pytanie, bo tworzysz przepiękne artjournale, z czego tworzysz bazę ? czy można może gdzieś dostać gotową ? sama bym się może spróbowała pobawić, ale nie wiem gdzie zacząć :)

    ReplyDelete
  3. Beautiful art journal pages!

    ReplyDelete
  4. Gorgeous page! Love, love your style!

    ReplyDelete
  5. Ten blue ściekający z ust, przypadkowo czy też nie, wygląda bosko, jak cała strona :D u mnie też świeciło dziś, aż nie chce mi się wierzyć, ze lato się kończy...
    :*

    ReplyDelete
  6. I only can say one thing, I love it!!! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts