9/29/2012

Ty jesteś...

CraftArtwork.... super miejsce i wciąż mam do niego ogromny sentyment. Wspominam niesamowity zespół, forum, "malutkie" wyzwania, moje pierwsze kroki w mixed-media. Wiele zawdzięczam CA i dlatego tak bardzo ucieszyłam się, gdy Guriana zaproponowała mi udział w jej wyzwaniu na tym blogu. Gościnnie występuję tam nie tylko ja, koniecznie sprawdźcie kto jeszcze. Powiem tylko, że wszystkie nasze gościnne tagi powstały w najlepszych okolicznościach jakie można sobie wymarzyć i to też dzięki Gurianie:


Tak wygląda mój tag:

Temat wyzwania? Myślę, że można się domyślić, ale koniecznie odwiedźcie bloga CraftArtwork. Poznacie temat i wspaniałe prace projektantek. A biorąc udział w wyzwaniu możecie wygrać nagrodę :))

3 comments:

  1. Czeko...Ty jesteś...jak zdrowie. ;)

    ja ciągle wracam do tamtego wyjazdu. mój mały akumulator.
    może jeszcze tej jesieni mała wyprawa......?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszędzie i o każdej porze! :)

      Delete
  2. Guriana miała niecny plan ściągając Was do siebie ^^ i całe szczęście! chciałabym móc chociaż przez chwilę pooglądać wszystkie razem, a już oglądać Was w trakcie tworzenia to szczyt marzeń - porównywalny do wycieczki na słoneczną plażę z niebieską wodą, białym piaskiem, drinkami słodkimi i egzotycznymi tubylcami xD

    ReplyDelete

Blog Archive