Zamierzam nie narzekać.

Uf, za paletami kolorystycznymi naprawdę można się stęsknić. Ja właśnie to poczułam i trafiłam na wspaniałe, jesienne zestawienie kolorów na TheColorRoom. Nowa paleta jest ciepła, urocza i wprost stworzona do oprawiania najmilszych wspomnień. Moja strona jest o ostatnim dniu sierpnia, najszczęśliwszego dnia w tym roku i o nowościach, których wrzesień jest dla mnie pełen. 






Kiedy człowiekowi coś tak się powiedzie to naprawdę wszystkie inne problemy przestają istnieć, wszechświat pięknieje. Panowie od trzech tygodni układający kostkę na najważniejszym w moim życiu odcinku ścieżki rowerowej zdają się być zwinniejsi, przypalony ser w piekarniku łatwiej odchodzi (wystarczy potrzeć tylko! 240 razy), sąsiadka z krótszą nogą i nosem zawsze w nieswoich sprawach wydaje się być zgrabniejsza i bardziej dyskretna, a nowe zakolanówki... no cóż, może i ściskają do utraty krążenia w stopach, ale na pewno mi się nie zsuną :D Dopóki nie minie mi euforia nie zamierzam narzekać, a gdy mi jednak minie również. W takim stanie pracuje się przecież świetnie.

Przy tej pracy jedną z głównych ról zagrały papiery z najnowszych kolekcji ILS: Tis The Season i Summer Dreamer. Wspaniale się uzupełniły.

Zdjęcie, które wykorzystałam nie jest mojego autorstwa. Pochodzi stąd.

Tak wygląda paleta #128 TheColorRoom. Inspirowałam się również załączoną mapką.
 Zajrzyjcie na stronę na facebooku, by być na bieżąco i móc przeglądać piękne prace pozostałych projektantek.


Comments

  1. No i co ja mam Kasiu napisać? Że znów pięknie, że znów czarujesz, że znów sprawiasz że chce się żyć w tym kolorowym dziwnym świecie? No w sumie tak :) Kocham to Twoje mediowanie i jestem Ci wdzięczna że mnie nim zaraziłaś.

    ReplyDelete
  2. Piękna praca jak zwykle :) i wspaniale, że masz taki niesamowity humor - oby jak najdłużej. Ja jak zdam egzamin z kultury i francuskiego to też będę mieć taką euforię.. i to niekrótką! :D

    ReplyDelete
  3. Wow...this is awesome. I love the layering, the texture and the stamping....So many great details :)

    ReplyDelete
  4. cudowne zdjęcie, strasznie mi się podoba ta brzoskwiniowa paleta. scrap piękny, zresztą nie widziałam tu nigdy nie-pięknego, no, i aż się uśmiecham, jak to czytam :)

    ReplyDelete
  5. Beauty composition, I love the colors, I love the photo!!!! I love all!!!! :)

    ReplyDelete
  6. obie, ta i ta poprzednia są niesamowite! :) Kocham! :)

    ReplyDelete
  7. Magnifique, j'adore les couleurs et la composition est superbe... comme d'habitude !

    ReplyDelete
  8. Brawo! wiem, jak trudny był ten egzamin, dlatego podziwiam Twój super inteligentny mózg :D tym bardziej, że niewiele osób zdaje go za pierwszym razem.
    A skrap....ocieka perfekcjonizmem.

    ReplyDelete
  9. Przepięnie tworzysz i te kolorki cudne!!!

    ReplyDelete
  10. Oh my this is amazing! Absolutley stunning and deserving of a Pin!!!

    ReplyDelete
  11. Wspaniała praca - jak zawsze! Extra detale! :-)

    ReplyDelete
  12. Fantastyczny scrap! I samo zdjęcie obłędne :)

    ReplyDelete
  13. nie mam słów, tak cudownie czarujesz :)

    ReplyDelete
  14. Rewelacyjny scrap!!!
    Forma, kolory, dodatki... miód malina :))
    :*

    ReplyDelete
  15. Hello,

    I've been reading your blog for quite a while and I absolutely love your work! This, again is so wonderful and inspiring. I'm not sure, if you're interested in this, but I've featured you on my blog as one of my favorite scrapbooking/mixed-media artists and linked you there. (In the "7 lovely links category). When did you start scrapping?
    Do you happen to know a bit of German, by the way? I always use google translator for your site and the results are quite entertaining sometimes:)

    Best wishes and have an nice, creative week!
    penny lane (moni)

    ReplyDelete
  16. normalnie brak słów...... piekne lo

    ReplyDelete
  17. Man oh man what a gorgeous page!

    ReplyDelete
  18. Przepiękna praca! ile tu elementów i detali. Brak mi więcej słów!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts