Jeszcze będziesz urocza...

Dla mnie to naprawdę jeden z najmilszych i najfajniejszych momentów w miesiącu, gdy nadchodzi pora na wspólne liftowanie z design teamem sklepu Scrapki.pl
Uwielbiam oglądać zupełnie odmienne wersje jednej pracy i podziwiać różnorodne style. Super jest jednak przede wszystkim też to że sama mogę się sprawdzić. I Wy też możecie! :) W tym miesiącu liftujemy notes Betik, który na pewno nie jeden z Was przypadnie do gustu.

Mnie przede wszystkim zainspirowała kompozycja i w ten sposób stworzyłam stronę w art-journalu:



Na zdjęciu moja prababcia. Wokół zdjęcia napisałam fragment wiersza M. Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej "Do stuletniej":

 Jeszcze będziesz urocza
I płomieniem owiana,
Nieszkodliwym a mocnym
Jak purpura różana...

Jest tu wiele warstw papieru - stron z książek, zeszytów ale również papiery z kolekcji Take Note Studio Calico. Za ozdobę posłużyły mi kwiaty i materiałowa gałązka Prima. Oto wszystkie materiały ze Scrapki.pl jakie wykorzystałam:



Comments

  1. Jak cudnie wow!! Przepiękna jest ta strona :)

    ReplyDelete
  2. Czeko PRZE-PIĘK-NE!!!
    kolory rozłożyły mnie na łopatki

    ReplyDelete
  3. Kiedy widzę Twoje prace to ręce mnie aż świerzbią do roboty :)

    ReplyDelete
  4. Different and really, really beautiful. I like the way yow show the photo.

    ReplyDelete
  5. Kiedyś Cię okradne i zabiorę te wszystkie piękne zdjęcia!!
    Mają taki niepowtarzalny klimat!

    ReplyDelete
  6. Wow, love all the layers and textures.

    ReplyDelete
  7. W tej oprawie nawet ta Pani jest urocza :)

    ReplyDelete
  8. Przepiękny wpis. Przejmujący.

    ReplyDelete
  9. O tak, bardzo klimatycznie :)

    ReplyDelete
  10. NIESAMOWITA!!! Uwielbiam te Twoje warstwy!!! Cudna pamiątka! ♥

    ReplyDelete
  11. Niesamowite!! wzruszające!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts