10/24/2012

O październiku.

Nie lubiłam jesieni dopóki nie zaczęły mnie inspirować jej przepiękne barwy. Dlatego w październiku, w DT scrapki.pl postanowiłam pracować z kolekcją Take Note Studio Calico, pełną zieleni, rudości i żółci. Aby świętować początek tej wspaniałej pory roku przygotowałam layout pełen bałaganu i przenikających, ciepłych barw.


Chciałam, by wyglądał jak ścieżka w parku jesienią. Warstwy stworzyłam nie tylko z pomocą papierów Studio Calico, ale również przy użyciu stempli, farb, koronki, tkaniny taśmy papierowej i starej metki.


Papier Think Thank bardzo mnie zainspirował uroczym wzorem i idealnym na tę okazję napisem "From sunrise to sunset, in a dream.".



Rude i żółte chlapania to dwie farbki Glimmer Glam, które dały bardzo wyjątkowy szklisty efekt. W tle jest też odrobina maskowania Glimmer Mistem przez linijkę z szablonem liter. Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja wersja jesieni, chciałabym by do grudnia była tak kolorowa.


Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl






ps. odświeżyłam odrobinę moją stronę na Flickr. Jeżeli macie ochotę dodajcie mnie do kontaktów, będę wrzucała tam na bieżąco prace.


19 comments:

  1. Ja jesieni nie polubię, nawet za jej kolory - ale niezmiennie zachwycam się Twoimi pracami!

    ps. mam już w rękach jesienny numer Somerset Memories :) nie lada to gratka! - jeśli wcześniej nie gratulowałam, to robię to teraz!

    ReplyDelete
  2. Дуже гарна сторінка! Ваш стиль просто неперевершений!

    ReplyDelete
  3. Love, love this LO!!!! I love how you use the glimmers, it's awesome!!! :)

    ReplyDelete
  4. Magnifique page d'automne******

    ReplyDelete
  5. Też muszę taki październik sobie zrobić :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny scrap! Zadziwiają mnie Twoje prace, dlatego nie mogę się doczekać niedzielnych warsztatów :)

    ReplyDelete
  7. Świetny.. Bogaty... CZAD!

    ReplyDelete
  8. mega jesienny, przepiękny!

    ReplyDelete
  9. CUDO!!! Genialnie oddałaś jesienny nastrój i te kolory! Mi tez się marzy aby było tak do grudnia... :-)

    ReplyDelete
  10. i love your fall page Kasia!! lovely!! the colors are beautiful!

    ReplyDelete
  11. Nie pisałam pod poprzednim postem, więc nadrabiam. Bardzo Ci zazdroszczę tego dnia, chciałabym móc tam być z Tobą i całą inspirującą bandą :D

    Piesek :D ! i szczeka i chodzi, a opowiedz nam o nim, skąd się u Ciebie wziął :)

    A praca zapiera dech w mych płucach, nieprzygotowanych na mroźne, zimowe powietrze :0

    ReplyDelete
  12. This is stunning! Your work is beautiful and amazing each and every time! You are very inspiring!

    ReplyDelete
  13. Jak pięknie i klimatycznie....podziwiam!!!

    Pozdrawiam ciepło-Peninia Art*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wonderful layout. The background is great and fits perfectly to the photo!

    ReplyDelete
  15. Kochana moja Czekoczyno - każda twoja praca jest po prostu boska!!!! Pod każdą musiałabym zostawiać taki sam komentarz, więc nie komentuję, ale się delektuję :) :*

    ReplyDelete
  16. uwielbiam Jesień w Twoim wykonaniu :) przepiękna praca. pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete

Blog Archive